-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: anacron <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Podniesienie mocy = spadek spalania???
Date: Thu, 27 Jun 2013 20:41:49 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 16
Message-ID: <kqi119$nhm$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: user19-070.satfilm.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1372358505 24118 77.91.19.70 (27 Jun 2013 18:41:45 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Jun 2013 18:41:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130623
Thunderbird/17.0.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496572
[ ukryj nagłówki ]Do Hyundaia 1,4 CRDI (2012) założony został box zrobiony dla mnie przez
znajomego. "Proporcjonalnie" została podniesiona moc do 107KM z 90KM
przy momencie wynoszącym obecnie 262Nm z oryginalnych 220 (dane z
hamowni). Nie odczułem żadnej różnicy, poza jedną. Po 130km z czego
~80km poza obszarem zabudowanym z prędkościami "rejsowymi" 100km/h poza
miastem i 60km/h w zabudowanym komputer pokazuje średnie spalanie 4,2l.
Wcześniej na tej samej trasie pokonanej w ten sam sposób pokazywał
5,1-5,3. Jeśli spadek spalania nie jest błędem komputera (wynikającym z
podpięcia box'a) i potwierdzi się przy kolejnym tankowaniu (czyli za
jakieś 800km) to powiem szczerze, że będę w szoku. Stylu jazdy nie
zmieniłem, nadal kręcę go do 2750-3000 obr./min. To teraz, niech jakaś
mądra głowa powie, błąd komputera, czy faktycznie pomimo podniesienia
mocy zapotrzebowanie na paliwo mogło spaść?
--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza
Następne wpisy z tego wątku
- 27.06.13 21:20 k...@g...com
- 27.06.13 21:32 J.F.
- 27.06.13 22:59 anacron
- 28.06.13 00:38 Iksiński
- 28.06.13 01:40 k...@g...com
- 28.06.13 01:55 Tomasz Pyra
- 28.06.13 02:17 k...@g...com
- 28.06.13 02:23 Excite
- 28.06.13 02:26 anacron
- 28.06.13 02:45 Tomasz Pyra
- 28.06.13 04:00 anacron
- 28.06.13 07:33 J.F.
- 28.06.13 08:55 Jan Koval
- 28.06.13 10:07 anacron
- 28.06.13 17:20 Excite
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=