  • 1. Data: 2011-07-20 06:36:30
    Temat: Podłączenie HTC do TV
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    w jaki sposób można połączyć HTC Incedible S z odbiornikiem TV poprzez
    WiFi/DLNA, tak aby na TV można było oglądać zapisane w telefonie zdjęcia lub
    filmy.
    Próbowałem znaleźć jakąś opcję w swoim TV Panasonic, ale w żaden sposób nie
    mogę sparować obu urządzeń. Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2011-07-20 07:12:00
    Temat: Re: Podłączenie HTC do TV
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Próbowałem znaleźć jakąś opcję w swoim TV Panasonic, ale w żaden sposób
    > nie mogę sparować obu urządzeń. Z góry dziękuję za pomoc.

    TV musi obsługiwac DLNA. Nie napisałeś jaki masz model, a wróżki na
    wakacjach.

    JA

  • 3. Data: 2011-07-20 09:28:48
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jeremiasz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > TV musi obsługiwac DLNA. Nie napisałeś jaki masz model, a wróżki na
    > wakacjach.
    >
    > JA
    Jest to model Panasonic TX-P42G20E i obsługuje DLNA. Nigdzie w instrukcji
    TV nie doczytałem, jak sparować oba urządzenia i nie wiem, jak krok po kroku
    podłączyć do niego telefon.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 4. Data: 2011-07-21 07:14:48