  • 1. Data: 2011-07-19 15:30:47
    Temat: HTC Wildfire nagrywanie rozmów
    Od: s2p <s...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś używa na HTC Wildfire programu do nagrywania rozmów?! Nie moge
    nic znależć a potrzebuje sprawnie działającej funkcji nagrywania rozmów.

    przetestowane
    Record My Call - nagrywa super mój głoś ale głos rozmówcy nagrywa
    mikrofonem, więc ledwo go słychać
    Total Recall w ogóle dla mnie nie działał

    Jakieś propozycje?!

  • 2. Data: 2011-07-19 19:12:52
    Temat: Re: HTC Wildfire nagrywanie rozmów
    Od: a...@...a.z.e.t.a.pl

    s2p wrote:

    > Witam
    >
    > Czy ktoś używa na HTC Wildfire programu do nagrywania rozmów?! Nie moge
    > nic znależć a potrzebuje sprawnie działającej funkcji nagrywania rozmów.

    Poczytaj sąsiedni wątek pt "Telefon z nagrywaniem rozmowy" i poznaj
    znaczenie słów "nie da się" (sensownie).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2011-07-21 07:29:24
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > przetestowane
    > Record My Call - nagrywa super mój głoś ale głos rozmówcy nagrywa
    > mikrofonem, więc ledwo go słychać
    > Total Recall w ogóle dla mnie nie działał

    niestety nie ma mozliwosci, na chwilę obecna przynajmniej
    nawet z softem niebrandowanym

    uzywam ultimate recordera, jak zalezy mi na odsluchaniu rozmowy,
    to wrzucam na komputer i da się uslyszec drugą stronę