  • 1. Data: 2011-07-19 10:53:03
    Temat: Ilość dzwonków w Sim+
    Od: " phungus" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Cześć,

    Wie ktoś jak można zwiększyć ilość dzwonków w sim+ ? Do wczoraj miałem piękną
    starą taryfę Nowy Simplus, ale zachciało mi się nowego i zmieniłem na nowy
    Nowy Simplus. Nie dość, że włączyła mi się pg, której nie używam i z tym już
    się uporałem, to jeszcze te dzwonki. Teraz dzwoni mi (a raczej dzwoniącym)
    tylko 5 razy, wcześniej było z 8 co najmniej.
    Do BOK-u dzwoniłem, ale tam jacyś nowi ludzie siedzą... :-(

    Pozdro,
    ph.

  • 2. Data: 2011-07-19 13:09:07
    Temat: Re: Ilość dzwonków w Sim+
    Od: "phungus" <p...@W...gazeta.pl>

    phungus <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Cześć,
    >
    > Wie ktoś jak można zwiększyć ilość dzwonków w sim+ ?

    No cóż, w zasadzie to sam sobie odpowiem:

    http://tinyurl.com/3ulk2a3

    Mam nauczkę, żeby nie ruszać tego co dobre...:-(

    W innych sieciach też tak jest ?

    Pozdro,
    ph.

  • 3. Data: 2011-07-19 20:24:16
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "phungus" <p...@W...gazeta.pl> napisał
    > No cóż, w zasadzie to sam sobie odpowiem:
    > http://tinyurl.com/3ulk2a3
    > Mam nauczkę, żeby nie ruszać tego co dobre...:-(
    > W innych sieciach też tak jest ?

    Też. Z tym, że w niektórych nie płacisz za połączenie z pocztą.

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-07-20 11:25:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "phungus" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > phungus <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Mam nauczkę, żeby nie ruszać tego co dobre...:-(

    Ale przeciez mozesz wogole wylaczyc poczte i bedziesz mial dzwonkow "skolko
    ugodno".

    > W innych sieciach też tak jest ?

    W kazdej sieci czas dzwoneinia, po ktorym zrealizowane zostaje
    przekierowanie w przypadku nie odbierania telefonu (czy to na poczte,czy to
    na inny numer) jest parametrem zmiennym. Jest to element standardu GSM.

    W niektorych mozna to samemu definiowac takze w prepaidach (T-Mobile, Play,
    spora czesc wirtualnych), w innych rzeczywiscie tylko abonamentowcy moga to
    sobie sami ustawiac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-07-21 07:34:00
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Ale przeciez mozesz wogole wylaczyc poczte i bedziesz mial dzwonkow "skolko
    > ugodno".

    Heh, też tak myślałem i pocztę oczywiście natychmiast wyłączyłem. W efekcie po
    5-ciu dzwonkach wpada w zajętość :-)
    Chodzi mi o to, że przez 5 dzwonków w dużej części przypadków nie zdążę
    odebrać...

    > W kazdej sieci czas dzwoneinia, po ktorym zrealizowane zostaje
    > przekierowanie w przypadku nie odbierania telefonu (czy to na poczte,czy to
    > na inny numer) jest parametrem zmiennym. Jest to element standardu GSM.

    W Sim+ niestety nie, w przypadku Plusa abonamentowego owszem tak. Spójrz na
    mój link 2 w poście 2 od góry - sprawdziłem te kody ;-)

    > W niektorych mozna to samemu definiowac takze w prepaidach (T-Mobile, Play,
    > spora czesc wirtualnych), w innych rzeczywiscie tylko abonamentowcy moga to
    > sobie sami ustawiac.

    No właśnie :-( Tego Sim+ trzymam już 10 lat ze względu na IMHO jednak
    najlepszą jakość, niezawodność i zasięg Plusa. Szkoda tylko, że ta sieć już
    nie jest tak user friendly jak za starych dobrych lat i zaczęli stosować
    masową obsługę klienta :-(

    Pozdro,
    ph.

  • 6. Data: 2011-07-21 08:51:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    " " <p...@W...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > 5-ciu dzwonkach wpada w zajętość :-)
    > Chodzi mi o to, że przez 5 dzwonków w dużej części przypadków nie zdążę

    Z ciekawosci - te 5 dzwonkow to ile sekund? A dawniej ile miales? Tez
    sekund, nie dzwonkow...

    MJ

  • 7. Data: 2011-07-21 09:43:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > efekcie po
    > 5-ciu dzwonkach wpada w zajętość :-)
    > Chodzi mi o to, że przez 5 dzwonków w dużej części przypadków nie zdążę

    Czyli znaczy, ze masz "obowiazkowe" przekierowanie pod jakis numer systemowy
    , generujacy dzwoniacemu sosowny komunikat, (byc moze tez blednie
    interpetowany jako zajetosc) i/lub bedacy numerem wejsciowym do uslugi typu
    "kto dzwonil" itp. (co jest absurdem w przypadku sytuacji nieodebrania
    telefonu, bo i tak, gdy ktos dzwonil, to wiadomo, ze dzwonil).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2011-07-21 09:44:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > efekcie po
    > 5-ciu dzwonkach wpada w zajętość :-)
    > Chodzi mi o to, że przez 5 dzwonków w dużej części przypadków nie zdążę

    Sprawdz *#61#, jakie przekierowanie masz ustawione.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-07-21 09:52:58
    Od: " phungus" <p...@W...gazeta.pl>

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał(a):

    > Z ciekawosci - te 5 dzwonkow to ile sekund? A dawniej ile miales? Tez
    > sekund, nie dzwonkow...
    >
    > MJ

    No wiec tak: ponieważ sygnał wołania jest w cyklu 1/4 (sekundę dzwoni, 4
    sekundy przerwy) daje to 5 sekund na jedno wołanie x 5 wołań, co równe jest 25
    sekundom.
    Wcześniej było ok. 9-ciu dzwonków (może i 8 jak napisałem wcześniej), co
    analogicznie do powyższego dawało 40-45 sek.

    Nie zawsze mam tel. przy sobie, czasem muszę przejść do innego pokoju, na
    hałaśliwej ulicy też jest zawsze większa szansa, że się coś tam poczuje w
    kieszeni. Wiedząc, że mam więcej czasu na odebranie, mogę dokończyć spokojnie
    bieżącą czynność (ot, chociażby wytrzeć dłonie, które akurat umyłem w ręcznik,
    a nie mokrymi łapami chwytać aparat), jak nie odbiorę to muszę oddzwonić co
    generuje koszty itd, itp :-)
    Ktoś kto do mnie dzwoni nie denerwuje się, że nie odbieram, tylko cierpliwie
    czeka i liczy sobie zwrotne sygnały dzwonienia, nie musi powtarzać wybierania
    i w ogóle nie czujemy się skrępowani brakiem aż 20 cennych sekund :-)

    Przykładów można mnożyć w nieskończoność.

    Pozdrawiam,
    ph.

  • 10. Data: 2011-07-21 10:03:44
    Od: " phungus" <p...@W...gazeta.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Sprawdz *#61#, jakie przekierowanie masz ustawione.

    To jest właściwy trop, tylko nie mogę deaktywować przekierowania ani za pomocą
    kodu ##61#, ani z menu telefonu. Otrzymuję komunikat systemowy, że żądanie nie
    może zostać spełnione :-) Walnę kawę i dzwonię do BOK-u :-)

    Pozdro,
    ph.