  • 81. Data: 2011-08-23 14:54:32
    Temat: Re: Po co nam dvd?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/08/2011 15:45, Przemysław Ryk wrote:

    > No to już mamy pięć startów w ciągu całego dnia. Łaaaał. Przypomnę, że
    > teoria brzmiała:
    > ,,Do tego wielokrotnie w ciągu dnia wchodzi w tryb uśpienia i zatrzymuje
    > dyski itp.. W praktyce przeciętny domowy dysk startuje kilka-kilkanaście
    > razy dziennie i nic mu się przez długie lata nie dzieje."

    > (ciach...)
    >
    > Gdzież to kilkanaście razy, ach gdzie...

    Będziesz czepiać się słowek. A gdzież te notoryczne problemy z dyskami
    óużywanymi do codziennych backupów, od których zaczęła się cała debata?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 82. Data: 2011-08-23 16:33:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.1108190143431.484@quad

    > ...i nie rzucać ;)
    > To jest jedna z przewag DVD: upuszczenie owego pudła z płytkami
    > daje szanse na niewielkie szkody (bądź wcale).

    Bądź wcale nie daje szans? ;)

    > A z dyskiem trochę może już zależeć czy tam gdzie spadł był dywan
    > czy nie.

    Zapisz wszystko kilka razy na kilku dyskach, które owiniesz dywanem
    lub czymś ciekawiej chłonącym energię, włóż to do walizki i rzucaj
    walizką wszędzie, gdzie zechcesz i ile razy Twa dusza zapragnie...
    (o ile nie będziesz naruszał tym sposobem prawa -- w moja głowę nie rzucaj)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 83. Data: 2011-08-23 16:35:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yarroll" j2l202$721$...@n...onet.pl

    > czy znacie jakiś dysk co wytrzyma 15 lat? (zakładając że się go podłączy raz na
    miesiąc).

    Zależy (jak już Gotfryd pisał) od rzucania. ;)
    Jak rzucany stosownie delikatnie -- niemal każdy wytrzyma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 84. Data: 2011-08-23 17:05:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 15:54:32 +0100, kamil napisał(a):

    > Będziesz czepiać się słowek.

    Każdy ma jakieś hobby: jeden się czepia słówek, inny wyskakuje z analogiami
    od czapy, a jeszcze innemu wersja wydarzeń zmienia się wraz z rozbudową
    wątku. :D

    > A gdzież te notoryczne problemy z dyskami óużywanymi do codziennych
    ^^^^^^^^^^
    Zdecydować się nie możesz?

    > backupów, od których zaczęła się cała debata?

    U niejednego usera pewnie. :)

    [ Forman: Noble. House: Moronic. It's a synonym. ]
    [ ("House M.D. 3x08 Whac-A-Mole") ]

  • 85. Data: 2011-08-23 19:08:11
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-08-23, o godz. 16:45:50
    Przemysław Ryk <p...@g...com> napisał(a):

    > Ty chyba cyklu ,,Z pamiętnika prawdziwego mężczyzny" jeszcze nie
    > czytałeś... A już na pewno nie czytała go Twa ślubna. ;D

    Czytałem. Niemniej zmywarka naprawdę jest w spiżarni. :-P

    Zdrówko

  • 86. Data: 2011-08-23 19:25:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 21:08:11 +0200, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

    > Czytałem. Niemniej zmywarka naprawdę jest w spiżarni. :-P

    Czyli kobieta w kuchni nie ma przede wszystkim pięknie wyglądać? ;D

    [ Najlepsze związki opierały się na kłamstwie i oszustwach. Zwykle ]
    [ kończą się w taki sposób, więc logicznie będzie tak właśnie zacząć. ]
    [ (Jurij Orłow "Lord of War") ]

  • 87. Data: 2011-08-24 23:44:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/08/2011 18:05, Przemysław Ryk wrote:

    > Każdy ma jakieś hobby: jeden się czepia słówek, inny wyskakuje z analogiami
    > od czapy, a jeszcze innemu wersja wydarzeń zmienia się wraz z rozbudową
    > wątku. :D

    A jeszcze inny wymyśla kretynizmy o dedykowanych dyskach do backupów, bo
    normalne przecież po roku startowania codziennie nadają się do
    recyklingu. ;)

    > ^^^^^^^^^^
    > Zdecydować się nie możesz?

    mogem.

    > U niejednego usera pewnie. :)

    Pewnie znów w jakiejś restauracji żony.. pff.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 88. Data: 2011-08-26 19:02:27
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 00:44:01 +0100, kamil napisał(a):

    > A jeszcze inny wymyśla kretynizmy o dedykowanych dyskach do backupów, bo
    > normalne przecież po roku startowania codziennie nadają się do
    > recyklingu. ;)

    Różnie to bywa. :)

    > mogem.

    Miło by było. :)

    > Pewnie znów w jakiejś restauracji żony.. pff.

    Jak by nie patrzeć - to też jakieś miejsce, w którym dany sprzęt działa.

    [ The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. ]
    [ (Gary Jules "Mad World") ]