  • Data: 2012-09-25 12:29:19
    Temat: Plyta CPU RAM co robie zle
    Od: 4...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    witam
    wydawalo sie ze wszystko sprawdzilem pod wzgledem kompatybilnosci ale niestety nie
    dziala komputer, jesli byc ktos byl uprzejmy naprowadzic mnie na rozwiazanie problemu
    bede wdzieczny. do rzeczy.
    kupilem plyte Asrock B75 Pro3-M (http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CP
    U)
    CPU i7-3770(E1) (BX80637I73770) (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Core_i7_
    microprocessors#.22Ivy_Bridge.22_.2822_nm.29)
    RAM Corsair CMX8GX3M2A1333C9 (zasugerowalem sie tym co dostalem ze strony kingstona
    http://www.kingston.com/en/memory/search?DeviceType=
    7&Mfr=ASR&Line=Motherboard&Model=77097)

    niestety po zlozeniu wszystkiego do kupy nie dostaje zadnego bledu zadnego sygnalu,
    zima po prostu. Wiatraki sie kreca ale nic sie nie dzieje.
    Sprawdzalem na innym CPU ale niestety mam i5 ktorego plyta obsluguje po upgrade biosu
    do 1.50 (teraz jest 1.30 wgrany) wiec dostaje 5 sygnalow i zima tak samo nie moge nic
    sprawdzic.
    Moze mnie ktos naprowadzic gdzie popelnilem blad? Wiem ze nie ma tych modulow na
    liscie kompatybilnych, ale myslalem ze to akurat nie zrobi roznicy i wazne zeby
    parametry se zgadzaly (DDR3, 1333MHz, Non-ECC, CL9, 1.5V, Unbuffered, DIMM,
    240-pin,).
    Reszta rzeczy standardowa 550W zasilacz grafika zewnetrzna, odlaczalem wszystko
    dolaczalem z zewnetrzna grafika probowalem bez zewnetrznej, brakuje mi juz pomyslu,
    testowalem pamieci kingston KHX1600C9AD3/1G to samo. Obstawiam ze niestety cos dalem
    ciala z doborem pamieci.

    Z gory dziekuje za pomoc