  • 1. Data: 2010-10-14 20:26:42
    Temat: Płyta Asrock n61p-s i złącze LPT
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    Z tego co widzę na stronie
    http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=N61P-S karta ma coś takiego
    jak Print Port Header.
    Czy to znaczy, że jeśli kupię "śledzia" z LPT za ok. 10zł i go podłącze
    do tego złącza, to nie będzie problemów z działaniem starego skanera i
    drukarki na LPT?

  • 2. Data: 2010-10-14 20:39:55
    Temat: Re: Płyta Asrock n61p-s i złącze LPT
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 22:26:42 +0200, Przemolo napisał(a):

> [...]
    > Czy to znaczy, że jeśli kupię "śledzia" z LPT za ok. 10zł i go podłącze
    > do tego złącza, to nie będzie problemów z działaniem starego skanera i

    No ja tak zrobiłem (inna płyta ale też asrocka) i nie ma problemów. A
    śledzia miałem ze starego kompa AT.
    --
    GLaF

  • 3. Data: 2010-10-14 22:09:18
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > do tego złącza, to nie będzie problemów z działaniem starego skanera i
    > drukarki na LPT?

    powinno działać. Niestety w standardzie tych śledzi istnieje pewien bałagan
    (com i lpt) i jest bodaj kilka różnych wersji z przeplotem kabla.

  • 4. Data: 2010-10-14 22:50:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-15 00:09, Doxent pisze:

    > powinno działać. Niestety w standardzie tych śledzi istnieje pewien bałagan
    > (com i lpt) i jest bodaj kilka różnych wersji z przeplotem kabla.

    Teraz skanery nie sa drogie. Jak kupisz np. Canon to odetchniesz z ulgą.

    --
    animka

  • 5. Data: 2010-10-15 12:50:34
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-14 22:26, Przemolo pisze:
> [...]
    > Czy to znaczy, że jeśli kupię "śledzia" z LPT za ok. 10zł i go podłącze
    > do tego złącza, to nie będzie problemów z działaniem starego skanera i

    Poszukaj w archiwum, kilka miesięcy temu był cały wątek na podobny temat.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl