  • 1. Data: 2009-09-25 22:31:47
    Temat: Plus abo > Play Fresh
    Od: a...@p...pl

    chcialbym przeniesc numer z plusa z abonamentu (stary) do Play Fresh.

    jak postepowac? Nie zalezy mi na czasie ! Ale nie chcialbym placic za
    przenoszenie.

    Co mozecie doradzic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-09-25 22:37:40
    Temat: Re: Plus abo > Play Fresh
    Od: "TBK" <t...@y...com>

    > Co mozecie doradzic?

    poczkaj az przenoszenie bedzie bplatne

    jk

  • 3. Data: 2009-09-26 06:48:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    a...@p...pl pisze:
    > chcialbym przeniesc numer z plusa z abonamentu (stary) do Play Fresh.
    >
    > jak postepowac? Nie zalezy mi na czasie ! Ale nie chcialbym placic za
    > przenoszenie.
    >
    > Co mozecie doradzic?

    Przenoszenie jest już bezpłatne, a trwa to tyle, ile okres
    wypowiedzenia w Plusie. Musisz iść do playa i złożyć wniosek.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-09-26 19:37:14
    Od: W <a...@o...pl>

    wystukał, co następuje:

    > chcialbym przeniesc numer z plusa z abonamentu (stary) do Play Fresh.
    > jak postepowac? Nie zalezy mi na czasie ! Ale nie chcialbym placic za
    > przenoszenie.

    Jeżeli nie zależy Ci na kilku wizytach więcej to proponowałbym udać się do
    plusa i złożyć dyspozycję że po zakończeniu umowy chcesz przenieść numer do
    oferty prepaid. Jak już numer zostanie przeniesiony z końcem umowy idzeisz
    do play, składasz wniosek o przeniesienie numeru, potem tylko wybór oferty
    (prepaid/postpaid) i podpisanie umowy...
    Dlaczego tak? odpada durne tłumaczenie opa że coś się zacięło w systemie i
    musisz czekać/bulić za kolejny okres rozliczeniowy...