  • 11. Data: 2009-03-20 00:14:53
    Temat: Re: Plener w Pszczynie
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <g...@o...pl> wrote:

    >> A nie leży czasem tam teraz lodowisko?
    > chyba leży :-)
    > http://www.pszczyna.pl/kamera/index.php?cam=1

    O, i nawet sporo wolnego miejsca do jazdy... :))

    O'kay, zatem kto nie dotrze na plener może w piątek o 19.00
    spokojnie odpalać połączenie i odebrać bezpośrednią relację ze zdjęć
    "statywowych" w centrum Pszczyny... A oczywiście, transmisje na żywo
    mają swoją specyfikę:

    "Jak państwo widzą, nic nie widać w tej mgle"
    "Trudno się zorientować, czy chodzi tutaj o tego samego gracza, czy o
    trzech różnych"
    "Oto ten moment przed momentem na Państwa ekranach!"
    "To takie właściwie pół summer, pół winter games"
    "Doskonałe podania, szkoda, że niecelne"
    "Gdyby teraz skoczył dalej, to następny ma ułatwione zadanie, może
    skoczyć bliżej albo dalej"
    "Strzelił obok bramki, bardzo blisko, jakieś trzy metry obok co
    najmniej, a może i więcej, w każdym razie nad bramką"
    "Może mu coś doskwiera pod tym obcisłym kombinezonem?"
    "Zawodnicy uzupełniają przy linii bocznej boiska pierwiastki śladowe"
    "Trafił do bramki, a właściwie w jej obramowanie, jaką jest poprzeczka,
    ta niewygodna poprzeczka dla każdego strzelca"
    "Małysz. On skacze tak, jakby progu nie było, po prostu go omija!"
    "Do końca pierwszej połowy pozostały sekundy... dokładnie cztery
    minuty... 360 sekund"
    "Sędzia pokazał 7 żółtych kartek w tym 1 czerwoną"
    "Hehe! Ale ma taki zreszta dziwny gwizdek. Kazdy z nas ma zreszta jakis,
    ale on ma..."

    :))

    [mr.]

  • 12. Data: 2009-03-20 07:00:56
    Od: bans <g...@o...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:

    > A nie leży czasem tam teraz lodowisko? Zatem na łyżwy! :))

    Już nie ma lodowiska. Na szczęście...

    > BTW: Konkretnie psuło kadry jako obcy wtręt w dość stylistycznie
    > jednorodną tkankę miasta.

    A oprócz tego muzyka jaką dzięki temu miały zafundowane okolice rynku
    była z gatunku umcy-umcy :/
    Bez przerwy...

    --
    bans

  • 13. Data: 2009-03-20 08:51:54
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "bans" <g...@o...pl> wrote:

    > Już nie ma lodowiska. Na szczęście...

    Faktycznie... A jeszcze w nocy tak ładnie w prostokąt śnieżkiem było
    przyprószone, że nie tylko ja się pomyliłem zaglądając w miejski
    monitoring - za mało pikseli, kiepska dynamika, interpolacja, denny
    postprocessing... ;-)

    > A oprócz tego muzyka jaką dzięki temu miały zafundowane okolice rynku
    > była z gatunku umcy-umcy :/

    To faktycznie współczuję... Na przyszły rok umówcie się na jakieś
    kwartety smyczkowe dla odmiany. :)) W końcu Pałac w Pszczynie i te
    klimaty - szlachectwo zobowiązuje! No, chyba że to sama idea taka
    - muzyczka dla ludożerki, bo to zemsta chłopa z czworaków pod dworem
    pana, a "prasłowiańska grusza chroni w swych konarach plebejskiego
    uciekiniera". Zróbcie mi przebitkę zająca na gruszy... Nie, nie!
    Zamieńcie go na psa. Zamieńcie go na psa. Niech on się odszczekuje
    swoim prześladowcom z pańskiego dworu! I niech on nie miauczy!

    A w ogóle to lodowisko pasuje w rynku jak pięść do nosa, jakby
    innych placów nie było. Kadry psuje!

    pozdrawiam

    /-/

    Mariusz [mr.]

  • 14. Data: 2009-03-20 09:37:26
    Od: bans <g...@o...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:

    > A w ogóle to lodowisko pasuje w rynku jak pięść do nosa, jakby
    > innych placów nie było.

    Ba, ja płyta rynku na wiosnę jest w coraz gorszym stanie...

    > Kadry psuje!

    To jeszcze nic, niedługo postawią na rynku gustowny szklano-drewniany
    grzybek z piwem + ogródek z brudnymi stolikami, to dopiero psuje kadr!

    --
    bans

  • 15. Data: 2009-03-20 19:53:25
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    Siedzimy w Muzycznej.
    Posiedzimy pewnie do polnocy wiec zainteresowanych zapraszamy.

    Waldek

    www.waldek.sewera.pl

  • 16. Data: 2009-03-23 07:21:08
    Od: bans <g...@o...pl>

    Waldemarrr pisze:

    > Posiedzimy pewnie do polnocy wiec zainteresowanych zapraszamy.

    No patrz, żebym wiedział że tak długo wysiedzicie, to wpadłbym, bo
    akurat późno z Gliwic wracałem.

    Będą jakieś pszczyńskie zdjęcia w sieci?

    --
    bans

  • 17. Data: 2009-03-23 08:24:03
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>