  • 1. Data: 2009-03-18 02:24:55
    Temat: sb600
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Pytam tu bo goglowanie niewiele dalo. Z jakiej odleglosci d80 zdalnie
    bezprzewodowo odpali sb600?

    thx

  • 2. Data: 2009-03-18 19:22:03
    Temat: Re: sb600
    Od: a402 <z...@o...pl>

    qunio pisze:
    > Pytam tu bo goglowanie niewiele dalo. Z jakiej odleglosci d80 zdalnie
    > bezprzewodowo odpali sb600?

    Z trzech metrów "odpala".

  • 3. Data: 2009-03-18 19:34:01
    Od: qunio <p...@g...pl>

    a402 wrote:

    > Z trzech metrów "odpala".

    to jest max...?

  • 4. Data: 2009-03-18 20:52:08
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > to jest max...?

    Odpali i z 20m, jak odpowiednio ustawisz lampe. W duzych salach ustawiam
    lampe czujnikiem w kierunku aparatu, a na obiekt skrecam sama góre.

    --
    Radosny

  • 5. Data: 2009-03-18 20:57:51
    Od: a402 <z...@o...pl>

    qunio pisze:

    > to jest max...?

    Nie. Nie pyta?es o max.

  • 6. Data: 2009-03-18 20:59:24
    Od: a402 <z...@o...pl>

    qunio pisze:

    > to jest max...?

    Nie. Nie pyta?es' o max.

    Moja sb800 odpala z ok. 15 m.

  • 7. Data: 2009-03-18 21:00:32
    Od: "Mirosław Romanowski" <m...@N...gazeta.pl>

    Przed chwilą wykonałem próbę ze swoją SB600 i N80. Lampę umieściłem w jednym
    pokoju tak, żeby nie "widziała" aparatu i wyzwalałem ją lampą wbudowaną z
    pokoju po drugiej stronie korytarza, w sumie ok. 12m odległości. Sabinka
    odpalała 9 strzałów na 10. Sam byłem tym zaskoczony.
    Jeśli czujnik lampy będzie skierowany w stronę aparatu, ta odległość zapewne
    może być sporo większa.
    Mam 2 lampy SB600, bawię się w CLS-sie, jestem zadowolony z efektów.

  • 8. Data: 2009-03-19 00:22:54
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Mirosław Romanowski wrote:
> [...]
    > może być sporo większa.
    > Mam 2 lampy SB600, bawię się w CLS-sie, jestem zadowolony z efektów.

    dzieki za odpowiedzi o to mi "biegalo"