  • 71. Data: 2009-04-20 19:25:43
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Błażej" napisał:

    > Akurat w tym przypadku Play jest najlepszy.

    Od paru miesięcy pewnie tak, ale ta historia to na długo przed wejściem PF
    się działa.

    JoteR

  • 72. Data: 2009-04-20 20:17:53
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Błażej ni au koto ha itsumo tanosii

    > Akurat w tym przypadku Play jest najlepszy.

    Używam Play to mam pojęcie co sobą reprezentuje. Ale mnie interesuje
    dlaczego akurat Play a nie inna sieć. Bez PF, na samo odbieranie Orange IMAO
    lepsze.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 73. Data: 2009-04-20 21:32:19
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Przyznaj się. Ty jesteś ten gość od budowy autostrad?
    >
    > --
    > <<śmierć wegetarianom>>
    > to powiedział *hephalump*
    > "Wesoło w czubie i w piętach,/A najweselej na skrętach!"(Tuwim)
    autostrad jeszcze nie budowałem. Ale bezpośredni udział w postawieniu
    kilkudziesięciu stacji bazowych miałem. Wiem ile kosztuje stacja na dachu, na
    kominie, ile maszt. Wiem też ile się amortyzuje przeciętna stacja. Masz jakieś
    doświadczenie z autostradami? Idzie na tym jakiś przyzwoity grosz przytulić?
    Warto w to wchodzić?

  • 74. Data: 2009-04-21 09:39:11
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    > Rozumiem, że uważasz, że bts postawiony 5 lat temu jest w 100%
    > bezobsługowy
    > i nie potrzebuje inwestycji?
    > Dzięki takiemu myśleniu niektóre druty wysokiego napięcia pamiętają
    > stalina a my płacimy tylko za używanie prądu :/
    > Przem

    Skoro o energii mowa...
    Jeszcze muszą chcieć inwestować. W krakowie w okolicy rynku głównego to
    część infrastruktury pamięta jeszcze wojnę, a przecież tyle kamienic i firm
    korzysta na tym obszarze z energii, tylko czekać jak coś padnie. Tylko że to
    nie tylko kwestia braku kasy tylko chęci do inwestycji, odpowiedzialny za
    inwestycje oddział Enionu lub Energii na ul. Zawiłej ( oczywiście w
    Krakowie ) woli sobie przyznawać premie i kupować nowe samochody ( ostatnio
    kupili VW Passaty i to jeszcze przepłacili ) niż inwestować. A przy cenie
    zakupu 80 zł/1 MW i sprzedaży 200 zł/1 MW jest co wydawać.

    Pozdrawiam
    Misiek

  • 75. Data: 2009-04-21 10:13:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Piotr" news:gsk4pb$7dn$1@nemesis.news.neostrada.pl

> [...]
    firm
    > korzysta na tym obszarze z energii, tylko czekać jak coś padnie.

    I już pada (niestety). Siostra mieszka w okolicy rynku. W domu ma wszystko
    na prąd - gotowanie, grzanie itp. Jeżeli zdarzy się "padaczka" prądu raz na
    tydzień to jest dobrze :)
    Aby było śmiesznej w jej kamienicy kilka meneli legalnie kradnie prąd.
    Sąsiedzi zgłaszali kilkanaście razy ten fakt do enionu, a "ukochany" zakład
    energetyczny skwitował sprawę: "A cóż my kochana Pani możemy zrobić... Nic."
    Oto właśnie polityka działania państwowej firmy, która sprzedaje prąd w
    Małopolsce.

    > Tylko że to nie tylko kwestia braku kasy tylko chęci do inwestycji

    A tych chęci w energetyce brakuje i to bardzo. Aby było smutniej w każdej z
    firm... niestety.
    Najgorsze jest to, że pewnie wszyscy są obudzą jak w Krakowie czy innych
    miastach dojdzie do porządnej awarii jaka miała miejsce np. w Szczecinie,
    ale wtedy będzie już za późno.

> [...]
    > kupili VW Passaty i to jeszcze przepłacili ) niż inwestować. A przy cenie
    > zakupu 80 zł/1 MW i sprzedaży 200 zł/1 MW jest co wydawać.

    A oni przypadkiem nie mają siedziby na Łagiewnickiej? Chociaż cholera ich
    tam wie. Na Śląskiej mają też jaki oddział itp. - jedna, wielka sitwa i
    kolesiostwo a ty kliencie płać...

  • 76. Data: 2009-04-21 10:14:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "kogutek" news:4c0f.0000001d.49ece9e3@newsgate.onet.pl

    > Wiem ile kosztuje stacja na dachu, na
    > kominie, ile maszt. Wiem też ile się amortyzuje przeciętna stacja.

    Możesz coś więcej o tym napisać?

    > Masz jakieś doświadczenie z autostradami? Idzie na tym jakiś przyzwoity
    grosz przytulić?
    > Warto w to wchodzić?

    Ho, ho ho jak masz dojścia u polityków to trzepiesz na tym niezły biznes.
    Popatrz tylko na opłaty jakie trzeba bulić za przejazd psuedo autostradami w
    naszym kraju.

  • 77. Data: 2009-04-21 11:01:59
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    > A oni przypadkiem nie mają siedziby na Łagiewnickiej? Chociaż cholera ich
    > tam wie. Na Śląskiej mają też jaki oddział itp. - jedna, wielka sitwa i
    > kolesiostwo a ty kliencie płać...

    Rozdzielili się - jest Enion i Energia, na Zawiłej same biura i generalnie
    zamknięty krąg, dobrze im tam się żyje, nie wiedzą na co kasę wydawać.

    Pozdrawiam
    Misiek

  • 78. Data: 2009-04-21 11:33:11
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 12:37:17 +0200, Przemek napisał(a):

    > No właśnie: dzwoniąc do play zastanawiam się czy mam taka potrzebę. dzwoniąc
    > do innych po prostu wybieram numer.

    I w tym momencie często lepiej jest być w Play, bo niektórzy nie dzwonią
    wtedy bez potrzeby ;p

    Pozdrawiam
    Tony

  • 79. Data: 2009-04-21 13:07:49
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 22:17:53 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Błażej ni au koto ha itsumo tanosii

    > Używam Play to mam pojęcie co sobą reprezentuje. Ale mnie interesuje
    > dlaczego akurat Play a nie inna sieć. Bez PF, na samo odbieranie Orange IMAO
    > lepsze.

    Czegoś tu nie rozumiem. Używasz Play ale nie wiesz dlaczego akurat Play
    jest najlepszy jako karta tylko na przychodzące? Otóż dlatego, że wystarczy
    kupić najtańszy starter PF, zasilić go kwotą 5 zł i masz ponad 400 dni
    ważnych przychodzących. Chodzi o to, że jest to najtańszy w utrzymaniu
    prepaid.
    Dlaczego Tobie Orange wydaje Ci się najlepszym rozwiązaniem?
    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 80. Data: 2009-04-21 13:29:47
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > "kogutek" news:4c0f.0000001d.49ece9e3@newsgate.onet.pl

    > Możesz coś więcej o tym napisać?

    Niestety nie mogę. Związany jestem z jednym z operatorów umową w której
    zagwarantowaliśmy sobie pod rygorem sporych kar pieniężnych że ja nie będę na
    prawo i lewo opowiadał co tam robiłem i co wiem. A on nie będzie rozpowiadał ile
    tam zarabiałem. Nic poza powszechnie znane prawdy nie napiszę. Takie życie.