  • 61. Data: 2009-04-19 19:28:05
    Temat: Re: Play zwiększa bazę użytkowników o 200tys.kart SIM miesięcznie
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > W sumie masz rację, ale tak samo bełkoczą konsultanci z innych sieci,
    > więc użycie tego argumentu do wykazania nicości Play było nie fair. Co

    Ależ mylisz się twierdząc, ze wykazuję nicość play.
    Wykazuję to, że sie niczym nie rózni od innych sieci, oprócz tego, ze drożej
    sie do niej dzwoni, co - przynajmniej wśród mooich znajomych - powoduje, że
    posiadacze play mają proporcjonalnie mniej rozmów przychodzących niż reszta.

    > bełkot konsultantów w playowym telefonicznym BOA połączony z
    > bezceremonialnym "tykaniem" - to jest dopiero wiocha :-/

    Tego nie potwierdzę, bo nie słyszałem, generalnie nie mam nic przeciwko
    mówieniu mi na "ty", ale to ja decyduję w tego typu układach czy się na to
    zgadzam czy nie, a tu bym się nieźle na nich przejechał.
    Dokładnie tak jak na pani dzwoniącej z zastrzeżonego telefonu,
    przedstawiającej się jako przedstawicielka banku, zadająca mi pytania
    weryfikujące czy ja to ja. Dobrze tylko, że akurat ten bank się nauczył i
    już dzwonią z odblokowanym caler id, ustawionym jednakowo na wszystkie
    wychodzące z tego banku, play się też kiedyś nauczy.
    Przem

  • 62. Data: 2009-04-19 20:01:57
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 19 Apr 2009 15:43:16 +0200, Przemek napisał(a):

    > nie kazdy musi to robic, po to są własnie konsultanci, a oni są częścia
    > play.

    konsultant nie przewidzi, ze kolega zacznie dwa razy wiecej rozmawiac

    > ależ oczywiście, szczególnie jak się w reklamie porównanwczej chwali, że nie
    > używa gwiazdek.

    hmm, skoro pobieramy informacje z reklam to jakby wracamy do tematu
    uposledzenia :) kolezanka tez wierzy, ze ariel wypierze na bialy blysk, a
    cif na kuchenke to wystarczy tylko nakapac i samo zejdzie? :)

    --
    marcin

  • 63. Data: 2009-04-19 20:15:08
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    > konsultant nie przewidzi, ze kolega zacznie dwa razy wiecej rozmawiac

    problem w tym, że kolega rozmawia tak samo, albo i nawet mniej.

    dobsz... masz rację.
    Przem

  • 64. Data: 2009-04-20 10:20:02
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Rozumiem, że uważasz, że bts postawiony 5 lat temu jest w 100% bezobsługowy
    > i nie potrzebuje inwestycji?
    > Dzięki takiemu myśleniu niektóre druty wysokiego napięcia pamiętają stalina
    > a my płacimy tylko za używanie prądu :/
    > Przem

    Pewno myślisz że w środku w skrzynkach siedzą telefonistki i ręcznie zestawiają
    połączenia. Najdroższe jest postawienie stacji. A jak już jest to wszystkie
    modernizacje i obsługa niewiele kosztują. Co jakiś czas przyjdzie monter i
    sprawdzi czy myszy do skrzynki nie wlazły. Jak modernizują to nie wymieniają
    całych szafek na nowe tylko moduły w środku wymieniają. A modernizują dlatego ze
    po pewnym czasie przybywa abonentów i stacja by się zapchała. A ja się stacja
    zapycha to znaczy ze przynosi zysk i warto zwiększyć przepustowość. Wszystko co
    jest w szafkach jest zarąbiście drogie. Stacja może kosztować czasami ponad
    milion złotych. Ale to tylko z 3 miliony jednominutowych rozmów żeby się
    spłaciła. W centrach dużych miast to krotki okres. Potem leci po kosztach najmu,
    prądu i od czasu do czasu przeglądu. To super samograj do zarabiania kasy.

  • 65. Data: 2009-04-20 10:47:26
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    kogutek pisze:
> [...]
    > prądu i od czasu do czasu przeglądu. To super samograj do zarabiania kasy.

    Przyznaj się. Ty jesteś ten gość od budowy autostrad?

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 66. Data: 2009-04-20 16:24:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:khziwfyq2tao.dlg@lepper.institute.com...

    > Wiosna idzie, trolle z nor wyłażą..

    Poczekaj poczekaj - minie pare miesiecy, Trojca podsumuje wyniki, i
    zarzuci pani prezes ze za bardzo faworyzuje Playa :-)

    J.

  • 67. Data: 2009-04-20 18:36:14
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Przemek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Koleżanka wzięła telefon na kartę, bo chciala miec tani tylko na
    > przychodzące,

    Kto jej doradził Play?

    > okazało się, że musi co miesiąc 50 zł ładować, żeby jej
    > nie poprzepadały bonusy za przychodzące itd,

    A czego się spodziewała w prepaidzie?
    BTW 50 zł to raz na *3* miesiące. Jakoś nie spotkałem sieci która za 50 zł
    daje tylko miesiąc wychodzących.

    > a ciężko to było zrobic,
    > bo często siedzi w Stanach i pamiętanie o ładowaniu wyłaczonej
    > komórki jakoś mało wygodne jest.

    Takie uroki prepaida.

    > Namówiłem ja na abonament w plusie,
    > za 10 zł miesięcznie i powiedziałem, żeby zapłaciła od razu za całą
    > umowę i będzie miała spokój. A jak przekroczy limit, to najwyżej
    > dopłaci. Do dzisiaj błogosławi swoją decyzję.

    Podkręć może jasność czego *naprawde* chciała, bo narazie to brzmi jak
    pretensje do garbatego że ma dzieci proste.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 68. Data: 2009-04-20 18:43:48
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Przemek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Za pierwszym razem albo po otrzymaniu esemesa z rozliczeniem rozmowy.
    > Wówczas ten kontakt się w jednostronny zmienia.

    Każdy sam sobie dobiera znajomych.

    > No ja nie byłbym wcale taki szczęśliwy musząc do wszystkich dzwonić
    > samemu

    A do mnie jakoś dzwonią. Widać pare groszy nie stanowi dla nich porażającego
    problemu.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 69. Data: 2009-04-20 18:53:17
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Przemek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Leży w play. Leży w ich konsultantach, którzy na siłę pchają
    > użytkownika w niekorzystne dla nich rozwiązania albo nie uprzedzają o
    > ukrytych opcjach. Leży po stronie play, który udając świętoszka
    > stosuje zapisy w umowach, które potrójnie maleńkimi literkami sa
    > pisane.

    To samo mogę powiedzieć o Orange.

    > W znajomych po trochu także. Że dali się naciągnąc na obietnice.

    A wcześniej nie mieli telefonów?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 70. Data: 2009-04-20 19:20:27
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 20:36:14 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Przemek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Kto jej doradził Play?

    Akurat w tym przypadku Play jest najlepszy.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej