-
Data: 2009-07-30 20:40:44
Temat: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
Od: Irk <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Witam
W Playu mam problem ze sprawdzeniem stanu salda i faktur-płatności.
Robię to w 3 (chyba wszystkich ?) możliwych kominacjach:
1) menu Play24 (z poziomu telefonu) po wybraniu:
*111# i dalej 1. Konto i dalej 5. Faktura lub 6. Saldo
po wybraniu 5. lub 6. zawsze dostaję komunikat:
"Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
oraz
wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play! na playmobile.pl"
Co ciekawe wszystkie inne opcje w menu *111# czyli np.
1.Konto i dalej 1. Minuty lub 2. Stan konta itd.. działają prawidłowo
tzn. dostaję właściwe odpowiedzi z serwisu.
2) kolejny sposób: to kody *124# lub *125#
niestety po wybraniu tych kodów również otrzymuję taki sam komunikat:
"Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
oraz
wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na playmobile.pl"
3) kolejny sposób to załogowanie się na www w playmobile.pl w Mój
Play!
(zresztą tak też podpowiadają powyższe komunikaty).
W serwisie loguję się poprawnie i wszystkie funkcje jak np.
moje konto, usługi, podgląd danych działają poprawnie a jak chcę
tylko wejść w "finanse" lub "faktury, płatności" to zawsze dostaje
komunikat:
"Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
Kod błędu: 1244642072539SCBF400"
Myślałem, że to faktycznie chwilowy problem i próbuję tą opcję
już od ok. miesiąca i zawsze jest to samo czyli komunikat j/w.
Sprawę zgłaszałem telefoniczne do BOA ale oni nic z tym nie mogą
zrobić i odsyłają mnie do Punktu Obsługi Klienta abym tam złożył
odpowiednią dyspozycję aktywacji tej usługi. Idę do POK a tam robią
wielkie oczy i nie wiedzą o co chodzi i odsyłają mnie do BOA.
Klasyczny ping-pong.
Zgłosiłem im ten problem też mailowo ale otrzymałem odpowiedź:
"dziękujemy za zgłoszenie dotyczące aktywacji Polecenia Zapłaty, które
wpłynęło do nas droga mailową...".
Kompletnie nie na temat - może ktoś dopiero się przebudził :)
Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?
Następne wpisy z tego wątku
- 01.08.09 06:47 ztomasz
- 01.08.09 07:04 uzytkownik
- 02.08.09 09:42 Irk
- 04.08.09 15:15 Daniel Biernacki
- 04.08.09 20:49 Jakub
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=