eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay - sprawdzenie salda i faktury - problem?Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
  • Data: 2009-07-30 20:40:44
    Temat: Play - sprawdzenie salda i faktury - problem?
    Od: Irk <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    W Playu mam problem ze sprawdzeniem stanu salda i faktur-płatności.
    Robię to w 3 (chyba wszystkich ?) możliwych kominacjach:

    1) menu Play24 (z poziomu telefonu) po wybraniu:
    *111# i dalej 1. Konto i dalej 5. Faktura lub 6. Saldo
    po wybraniu 5. lub 6. zawsze dostaję komunikat:
    "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
    oraz
    wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play! na playmobile.pl"
    Co ciekawe wszystkie inne opcje w menu *111# czyli np.
    1.Konto i dalej 1. Minuty lub 2. Stan konta itd.. działają prawidłowo
    tzn. dostaję właściwe odpowiedzi z serwisu.

    2) kolejny sposób: to kody *124# lub *125#
    niestety po wybraniu tych kodów również otrzymuję taki sam komunikat:
    "Usługa niedostepna dla Twojego numeru. Płatności, numer rachunku
    oraz
    wartość faktury sprawdzisz w zakładce Mój Play na playmobile.pl"

    3) kolejny sposób to załogowanie się na www w playmobile.pl w Mój
    Play!
    (zresztą tak też podpowiadają powyższe komunikaty).
    W serwisie loguję się poprawnie i wszystkie funkcje jak np.
    moje konto, usługi, podgląd danych działają poprawnie a jak chcę
    tylko wejść w "finanse" lub "faktury, płatności" to zawsze dostaje
    komunikat:
    "Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
    Kod błędu: 1244642072539SCBF400"
    Myślałem, że to faktycznie chwilowy problem i próbuję tą opcję
    już od ok. miesiąca i zawsze jest to samo czyli komunikat j/w.
    Sprawę zgłaszałem telefoniczne do BOA ale oni nic z tym nie mogą
    zrobić i odsyłają mnie do Punktu Obsługi Klienta abym tam złożył
    odpowiednią dyspozycję aktywacji tej usługi. Idę do POK a tam robią
    wielkie oczy i nie wiedzą o co chodzi i odsyłają mnie do BOA.
    Klasyczny ping-pong.
    Zgłosiłem im ten problem też mailowo ale otrzymałem odpowiedź:
    "dziękujemy za zgłoszenie dotyczące aktywacji Polecenia Zapłaty, które
    wpłynęło do nas droga mailową...".
    Kompletnie nie na temat - może ktoś dopiero się przebudził :)

    Czy ktoś z Was może miał takie kłopoty?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: