  • 1. Data: 2014-05-03 18:47:54
    Temat: Dual SIM w Auchan. Media-tech MT842.
    Od: "Antosek" <r...@s...pl>

    Dual SIM w Auchan.
    Media-tech MT842, cena 49 zł 99 gr.
    Promocja od 02.05.2014.

    http://www.media-tech.eu/produkty/multimedia/MT842
    http://www.auchan.pl/promocje/em-urodziny-2014/lista
    /ukryta

  • 2. Data: 2014-05-03 20:51:58
    Temat: Re: Dual SIM w Auchan. Media-tech MT842.
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.05.2014 18:47, Antosek pisze:
    > Dual SIM w Auchan.
    > Media-tech MT842, cena 49 zł 99 gr.
    > Promocja od 02.05.2014.
    >
    > http://www.media-tech.eu/produkty/multimedia/MT842
    > http://www.auchan.pl/promocje/em-urodziny-2014/lista
    /ukryta

    fajnie. ale moim zdaniem dual sim w takim telefoniku się nie przyda.
    samsunga 1200 albo podobnego można (było?) kupić w MM za 59zł. na ebayu
    najtańszy telefon za 13usd z przesyłką (BT i "aparat")

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-05-03 23:08:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 May 2014 18:47:54 +0200, Antosek napisał(a):
    > Dual SIM w Auchan.
> [...]

    Myslisz ze to kogos zainteresuje ? Najtanszy dumbphone ... no moze nie
    taki dumb.

    to juz raczej ten prestigio pap3350 duo za 189zl czy reszta z gazetki.
    Swoja droga - pelno tych duali, a u operatorow nie ma :-)

    Nokia X dual za 479 zl ... dobra cena czy kiepska ?
    Normalny android juz na to jest..

    J.

  • 4. Data: 2014-05-04 05:34:49
    Od: "TomekF" <e...@e...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:53653acd$0$2356$65785112@news.neostrada.pl...

    /ukryta

    > fajnie. ale moim zdaniem dual sim w takim telefoniku się nie przyda.

    Dlaczego, w tym telefonie, dual SIM nie przyda się ?

  • 5. Data: 2014-05-04 08:54:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 04.05.2014 05:34, TomekF pisze:

> [...]
    >>> http://www.auchan.pl/promocje/em-urodziny-2014/lista
    /ukryta

    > Dlaczego, w tym telefonie, dual SIM nie przyda się ?

    bo teraz do wszystkich sieci (dużych) dzwonimy po tych samych stawkach,
    więc czy ktoś dzwoni na pierwszego sima czy drugiego - bez różnicy. Tak
    samo wszystkie sieci mają podobne oferty. 29groszy za minutę, z
    okazjonalnym bonusem. JDenak gdybyś chciał połączyć rozmowy i internet
    na jednej karcie - będzie ciężko. łatwiej sim1 - rozmowy sim2- internet.
    ale w tym telefonie internet?
    Oczywiście uogólniam, a masowe produkty są dla ogółu...

    ToMasz

  • 6. Data: 2014-05-04 09:09:39
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > bo teraz do wszystkich sieci (dużych) dzwonimy po tych samych stawkach,
    > więc czy ktoś dzwoni na pierwszego sima czy drugiego - bez różnicy.

    Bez przesady. Jednym z głównych powodów, dla których ktoś używa telefonu
    dual-SIM jest niechęć do targania 2 aparatów - jednego ze swoim prywatnym
    numerem, drugiego ze służbowym. Aczkolwiek w przypadku tego aparatu
    "obciachem" jest wyciągnięcie go zarówno w obecności "kontrahenta", jak i
    przy kolegach na osiedlowej ławeczce ;->

    > łatwiej sim1 - rozmowy sim2- internet. ale w tym telefonie internet?

    Fakt, po GPRS czy nawet EDGE raczej ciężko ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2014-05-04 10:14:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 May 2014 09:09:39 +0200, JoteR napisał(a):
> [...]

    Z tym akurat roznie bywa - wrecz jakby przybywalo ofert "w sieci".

> [...]
    > "obciachem" jest wyciągnięcie go zarówno w obecności "kontrahenta", jak i
    > przy kolegach na osiedlowej ławeczce ;->

    Na obciach niektorzy moga byc odporni. Ale jednak ten smartfon czasem
    sie przydaje ... i co - nadal 2 telefony i 3 simy ?
    Hm, ciekawe czy sie go uda jako modem do aero2 przez BT wykorzystac

    > Fakt, po GPRS czy nawet EDGE raczej ciężko ;->

    I na tym ekraniku i z ta przegladarka ... mam nadzieje ze opera mini
    na tym dziala ...

    J.

  • 8. Data: 2014-05-04 10:20:57
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "J.F." napisał:

    > Hm, ciekawe czy sie go uda jako modem do aero2 przez BT wykorzystac

    Ze specyfikacji wynika, że obsługuje tylko zakresy GSM.

    JoteR

  • 9. Data: 2014-05-04 13:45:16
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-04 10:20, JoteR pisze:

    > Ze specyfikacji wynika, że obsługuje tylko zakresy GSM.

    W gazetce Auchan są jeszcze inne, nowocześniejsze telefony z dual sim.
    Pod linkiem, który był podany:

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-05-04 19:04:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > Hm, ciekawe czy sie go uda jako modem do aero2 przez BT wykorzystac

    IMO nie. Aero2 kończy się a telefon chyba nie ma 3G.
    Pytanie -- czy można go użyć do Dziewicy? Chyba tak.
    Ale w Dziewicy można mieć na jednej SIMce i numer
    telefonu, i netowy lejek.

    Jednak telefon IMO ma sens -- o ile SIMki można
    rozmnażać. Telefon jest mały, tablet duży a smartfon
    także ma swoje gabaryty.

    IMO czasami po prostu nie potrzebuję nic poza
    telefonem -- ani GPS, ani map, ani tp. dodatków.
    Po co dźwigać coś, czego nie potrzebuję? Nadto
    i zapasowe urządzenie (tanie) przydać się może.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'