  • 1. Data: 2010-04-18 07:13:21
    Temat: Play on line w telefonie
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Witam.
    Czy jest jakiś limit na ilość pakietów Play Online w telefonie? Czy w ciągu 30 dni
    można mieć tylko jeden? A jeżeli można mieć kilka to czy można kupić np. 1GB i 500MB
    jednorazowo? I chyba można ich użyć po podłączeniu telefonu do kompa żeby telefon
    pracował tylko jako modem??

    Darek

  • 2. Data: 2010-04-18 07:30:12
    Temat: Re: Play on line w telefonie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    darek638 pisze:
    > Witam.
    > Czy jest jakiś limit na ilość pakietów Play Online w telefonie? Czy w

    Jeden danego rodzaju. Czyli teoretycznie możesz mieć trzy różne. Nie
    sprawdzałem w praktyce, tylko po wzięciu jednego pakietu na koncie mam
    informacje, że pozostałe dwa są możliwe do wykupienia.

    Natomiast na pewno można przedłużyć ten sam lub inny pakiet
    ostatniego dnia ważności poprzedniego, co umożliwia zabezpieczenie się
    przed przepadnięciem niewykorzystanych megabajtów.

    > ciągu 30 dni można mieć tylko jeden? A jeżeli można mieć kilka to czy
    > można kupić np. 1GB i 500MB jednorazowo? I chyba można ich użyć po

    Spróbuj. Po zalogowaniu się na koncie jest informacja, ze można zamówić.

    > podłączeniu telefonu do kompa żeby telefon pracował tylko jako modem??

    Telefon zawsze będzie pracował jako telefon i modem.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-04-18 07:43:04
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

> [...]
    > dnia ważności poprzedniego, co umożliwia zabezpieczenie się przed
    > przepadnięciem niewykorzystanych megabajtów.

    Ale ja wykorzystam 1GB w ciągu dnia (poważnie) i może się okazać, że będzie
    za mało i chciałbym kupić drugi raz 1GB.

    > Telefon zawsze będzie pracował jako telefon i modem.

    Owszem ale ja chcę go użyć jako modemu dla kompa.

    Byłem teraz na stronie Play i jest tam info przy Pakiecie Tani Internet, że
    w miesiącu można kupić maks. 3 pakiety ale przy Play Online w telefonie już
    takiej informacji nie ma. Więc nie jestem pewien.

    Darek

  • 4. Data: 2010-04-18 07:51:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    darek638 pisze:
    > wiadomości news:hqece8$p2h$1@news.onet.pl...

    > Ale ja wykorzystam 1GB w ciągu dnia (poważnie) i może się okazać, że
    > będzie za mało i chciałbym kupić drugi raz 1GB.

    Raczej się nie da. Chyba że ostatniego dnia. Musisz wówczas się
    zadowolić 500mg albo 100mb. A

    > Owszem ale ja chcę go użyć jako modemu dla kompa.

    Możesz tak zrobić.

    > Byłem teraz na stronie Play i jest tam info przy Pakiecie Tani Internet,
    > że w miesiącu można kupić maks. 3 pakiety ale przy Play Online w
    > telefonie już takiej informacji nie ma. Więc nie jestem pewien.

    Popróbuj, bo wczytywanie się w regulaminy nie zawsze jest dobrą drogą.

    Poza tym rozwiązaniem może być wykorzystywanie jednorazowo starterów
    na pakiety 1gb w dowolnie krótkim czasie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-04-18 07:56:30
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > Popróbuj, bo wczytywanie się w regulaminy nie zawsze jest dobrą drogą.
    >
    > Poza tym rozwiązaniem może być wykorzystywanie jednorazowo starterów na
    Takie potrzeby mam bardzo rzadko ale akurat dzisiaj:)
    I jak to jest z ich miesiącem? Od 1 do 30 czy od daty zakupu?

  • 6. Data: 2010-04-18 07:59:54
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-04-2010 o 10:51:13 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Raczej się nie da. Chyba że ostatniego dnia.

    Nie da się na pewno. Trzeba czekać aż pakiet wygaśnie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-04-18 08:23:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    darek638 pisze:

    > I jak to jest z ich miesiącem? Od 1 do 30 czy od daty zakupu?

    Od aktywacji pakietu.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-04-18 10:37:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:

    > Nie da się na pewno. Trzeba czekać aż pakiet wygaśnie.

    To jakiegoś pecha masz - korzystam z pakietów od kiedy weszły do
    oferty i zawsze przedłużam ostatniego dnia - takim samym, lub innym.
    Megabajty się sumują, termin jest przedłużany.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-04-19 00:27:32
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To jakiegoś pecha masz - korzystam z pakietów od kiedy weszły do oferty
    > i zawsze przedłużam ostatniego dnia - takim samym, lub innym. Megabajty
    > się sumują, termin jest przedłużany.

    Podobnie jest z kazdym innym pakietem.
    Takze i pakiet 100 min do Play i na stacjonarne rowniez mozna przedluzyc
    ostatniego dnia (np. jesli ktos wezmie trzy od razu)

    Pozdrawiam
    SDD