  • Data: 2012-01-03 19:02:27
    Temat: Play doradca biznesowy? o co w tym chodzi?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Kończy mi się niebawem terminowa umowa abonamentowa w Playu. W chwili
    podpisania umowy przeniosłem 3 numery, wiec miły pan w "budce" playa
    zaoferował mi dodatkowe minuty - fajnie było. Dziś zadzwoniła panienka z
    infolinii i przekonywała mnie abym przedłużył umowę na warunkach dużo
    gorszych niż mam dotychczas. Zapytałem czy za 3 numery terminowo
    opłacane mógłbym liczyć na jakieś dodatkowe minuty, albo utęskniony
    pakiecik na transfer danych a ona odpowiedziała dosłownie: "Nie, a niby
    dlaczego?". No tak mnie ta odpowiedź (właściwie ton odpowiedzi)
    rozbawiła że podziękowałem jej za dalszą rozmowę.
    Udałem się do "budki" play w której podpisałem umowę. Tam Pracownik był
    zdziwiony że podpisałem taką dziwną umowę, bo oni już nie są "doradcą
    biznesowym" od roku. Pan wziął ulotkę i powiedział że mam sobie wybrać
    jakąś taryfę, telefonów to niema, a jak chce za darmo na stacjonarne to
    mam dopłacić. Nawet tej ulotki nie zabrałem. Czy możecie mi wyjaśnić 2
    sprawy: O co chodzi z tym doradcą biznesowym? To jakiś mag który dodaje
    minutki wg własnego uznania? Druga sprawa to co się stanie gdy nic nie
    zrobię? Mam umowę na takich to a takich warunkach plus bonusy które będą
    obowiązywały przez cały okres trwania umowy. Jak to rozumieć? Przecież
    umowa o świadczeniu usług.... będzie trwała, przestanie być tylko umową
    terminową.. Czy jest tu jakiś pracownik Play?

    ToMasz