  • 1. Data: 2012-01-03 19:02:27
    Temat: Play doradca biznesowy? o co w tym chodzi?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Kończy mi się niebawem terminowa umowa abonamentowa w Playu. W chwili
    podpisania umowy przeniosłem 3 numery, wiec miły pan w "budce" playa
    zaoferował mi dodatkowe minuty - fajnie było. Dziś zadzwoniła panienka z
    infolinii i przekonywała mnie abym przedłużył umowę na warunkach dużo
    gorszych niż mam dotychczas. Zapytałem czy za 3 numery terminowo
    opłacane mógłbym liczyć na jakieś dodatkowe minuty, albo utęskniony
    pakiecik na transfer danych a ona odpowiedziała dosłownie: "Nie, a niby
    dlaczego?". No tak mnie ta odpowiedź (właściwie ton odpowiedzi)
    rozbawiła że podziękowałem jej za dalszą rozmowę.
    Udałem się do "budki" play w której podpisałem umowę. Tam Pracownik był
    zdziwiony że podpisałem taką dziwną umowę, bo oni już nie są "doradcą
    biznesowym" od roku. Pan wziął ulotkę i powiedział że mam sobie wybrać
    jakąś taryfę, telefonów to niema, a jak chce za darmo na stacjonarne to
    mam dopłacić. Nawet tej ulotki nie zabrałem. Czy możecie mi wyjaśnić 2
    sprawy: O co chodzi z tym doradcą biznesowym? To jakiś mag który dodaje
    minutki wg własnego uznania? Druga sprawa to co się stanie gdy nic nie
    zrobię? Mam umowę na takich to a takich warunkach plus bonusy które będą
    obowiązywały przez cały okres trwania umowy. Jak to rozumieć? Przecież
    umowa o świadczeniu usług.... będzie trwała, przestanie być tylko umową
    terminową.. Czy jest tu jakiś pracownik Play?

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-01-03 21:13:06
    Temat: Re: Play doradca biznesowy? o co w tym chodzi?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-03 20:02, ToMasz pisze:
> [...]
    > obowiązywały przez cały okres trwania umowy. Jak to rozumieć? Przecież
    > umowa o świadczeniu usług.... będzie trwała, przestanie być tylko umową

    Dokładnie tak będzie.

    Dlatego jak do mnie dzwonią, to poświęcam minutę na to, aby uświadomili
    sobie jaką mam taryfę,

    a potem mówią "no to nic lepszego nie możemy zaproponować, do widzenia".

    W sumie są śmieszni ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-01-03 23:05:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obowiązywały przez cały okres trwania umowy. Jak to rozumieć? Przecież
    > umowa o świadczeniu usług.... będzie trwała, przestanie być tylko umową

    Ja tak mam w T-Mobile. Przedluzalem umowe bodajze w 2006 roku na 12 miesiecy
    i dostalem 90 minut "ekstra" waznych wlasnie "przez caly okres trwania
    umowy". Minuty te mam do dzis, choc od 5 lat umowa jest umowa na czas
    nieokreslony.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2012-01-04 10:34:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > Dlatego jak do mnie dzwonią, to poświęcam minutę na to, aby uświadomili
    > sobie jaką mam taryfę,

    A jaką masz taryfę?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2012-01-04 10:47:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-04 11:34, januszek pisze:
    > Liwiusz napisa?(a):

    > A jaką masz taryfę?

    12,50zł netto z 70 minutami poza sieć i 1000 min. w sieci i na stacjonarne.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2012-01-04 11:03:29
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-04 00:05, SDD pisze:

> [...]
    > miesiecy i dostalem 90 minut "ekstra" waznych wlasnie "przez caly okres
    > trwania umowy". Minuty te mam do dzis, choc od 5 lat umowa jest umowa na

    Na pewno Ci się to opłaca? 5 lat to trochę długo. Teraz to się operuje
    setkami minut. Może warto przejrzeć oferty :-)

  • 7. Data: 2012-01-04 11:29:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno Ci się to opłaca? 5 lat to trochę długo. Teraz to się operuje
    > setkami minut. Może warto przejrzeć oferty :-)

    Dla mnie nie warto. Do dzwonienia mam Playa Fresha z duzymi pakietami minut
    i MB a w TMobile mam pakiet kwotowy 24 zl z numerem stacjonarnym w komorce
    ktory niue wiedziec czemu (a moze wiedziec - dlatego, ze mam rownoczesnie
    Ere Tandem a od jakiegos czasu regulaminowo wykluczaja Tandema i numer
    stacjonarny w komorce) dziala w calej Polsce a nwet i w roamingu :)

    Powiadamianie o poczcie SMSem (tak wiem, sa jakies email push - ale poki co
    nie chce mi sie inwestowac w nowy sprzet :)

    Pozdrawiam
    SDD