    From: "Jeremiasz" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - doładowanie z abonamentu.
    Date: Tue, 2 Aug 2011 08:07:43 +0200

    > Czy gorsza to może nie, ale jest jej mniej. Jeśli płacisz abonament 100pln
    > i z tej kwoty możesz doładować 10 telefonów po 10 pln to za te 100 pln
    > utrzymujesz 11 numerów. Operatorowi bardziej sie opłaca abyś zapłacił
    > 100pln abo plus 10 razy po 10 za utrzymanie kolejnych numerów. Chyba
    > jasne, co?

    No nie jasne...
    Mam np. tel w abo, plus dwa telefony rodzinki na karte.
    Jeśli Ci na karte potrzebują doładować, to co za róznica, czy kupią zdapkę
    czy ja im doładuję? Koszt ten sam.Użytkownik wydaje, operator zarabia.
    A kasa, która zeszła mi z abo to przecież nie jest jakiś bonus, który
    dostałem z nieba - jeśłi dołąduje 10 telefonów innym, wyjdę poza abo, to w
    końcu sam zapłacę za rozmowy - wręcz z droższą stawką - gdy przekroczę abo.
    Więc nie kumam tych wirtualnych oszczędności.

    p.s.
    Zakładam, że wszyscy używają telefonów logicznie, czyli do dzwonienia. Nie
    do utzrymania ważności konta czy tym podobne techniki.

    JA