  • 1. Data: 2011-08-17 12:22:36
    Temat: Play Fresh + 300MB internetu na 30 dni po doładowaniu za 30zl
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jak to jest w końcu bo sie pogubilem.
    W salonie powiedziano mi ze nie ma podziału na play i plus w aspekcie
    nadajnikow i moge te 300MB wykorzystac na terenie calej polski przez 30
    dni od doladowania a jesli je wykorzystam przed uplywem 30 dni net tylko
    zwalnia.
    Z kolei na infolinii wmawiaja mi ze te 300MB jest dzialajace tylko w
    zasiegu nadajnikow play a jesli wejde w zasieg nadajnika plus to net sie
    rozlaczy i tyle.
    Kto tu kłamie a kto ma racje ?
    Do dzis myslalem ze za 30zł mam bonus dodatkowy 300MB do korzystania nie
    patrzac na to w jakigo nadajnika zasiegu sie znajduje, a teraz juz nie
    wiem w co wierzyc.
    O tyle dla mnie to wazne , że wlasnie mam zamiar wypowiedziec abonament
    i numer przeniesc do prepaid play fresh.
    Opcja wydawania 30zł miesiecznie na doladowania mnie odpowiada, malo
    dzwonie , z netu korzystam sporadycznie wiec nawet po zmianie telefonu
    na taki z androidem powinienem w tych 300MB sie miescic.
    Moze ktos ma pewnosc jak to jest z tym zasiegiem nadajnikow play/plus?

  • 2. Data: 2011-08-17 14:28:51
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 17 08 2011 14:22, Norbert pisze:
> [...]
    > na taki z androidem powinienem w tych 300MB sie miescic.
    > Moze ktos ma pewnosc jak to jest z tym zasiegiem nadajnikow play/plus?

    W teorii plus powinien wpuścić transmisje danych, a w praktyce to nic
    nie jest pewne. Mnie ostatnio plus nie wpuścił z telefonem jako modemem.
    "Łaskawie" pozwolił na transmisję głosu, ale jak to w plusie jakość to
    jedna wielka niewiadoma.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2011-08-17 15:10:03
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    W dniu Śr 17 08 2011 14:22, Norbert napisał

    > Moze ktos ma pewnosc jak to jest z tym zasiegiem nadajnikow play/plus?

    To łatwo sprawdzić. Jak w czasie jazdy znika mi PLAY i mam Plusa, to nie mogę
    wysłać mmsa i wyłączają się programy korzystające z netu. Czyli jest kiszka i
    net działa wyłącznie po łączach Playa.

  • 4. Data: 2011-08-17 21:18:42
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał
> [...]
    > dzwonie , z netu korzystam sporadycznie wiec nawet po zmianie telefonu na
    > taki z androidem powinienem w tych 300MB sie miescic.

    Ja mam zwykłego Fresha, net dla Galaxy S to 200MB (nieważne czy Play czy
    Plus) za 9 zł/30 dni i ostatnio zostało 30 MB. Jak będzie mało, to za 5 zł
    masz 100 MB. I tyle... :)

    --
    M.

  • 5. Data: 2011-08-18 06:44:22
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2011-08-17 14:22, Norbert pisze:
    > Jak to jest w końcu bo sie pogubilem.

    Ja to mam tak :) nie wiem jak jest w taryfie z netem, ale ja uzywam
    taryfy darmowe rozmowy, czyli doladowuje za 30 zl i mam przez 30 dni
    darmowe rozmowy ze wszystkimi w play a do tego wykupuje pakiet na zmiane
    raz w jednym miesiacu 500 MB raz w drugim 200 MB jeden za 15 zl drugi za
    9 zl i spokojnie zostaje mi kasy na rozmowy z do innych sieci :) a te
    pakiety dzialaja na nadajnikach play i plus oczywiscie.

    Pozdr.
    Bastek

  • 6. Data: 2011-08-21 06:59:45
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 17 08 2011 17:10, Tomek pisze:

    > To łatwo sprawdzić. Jak w czasie jazdy znika mi PLAY i mam Plusa, to nie
    > mogę wysłać mmsa i wyłączają się programy korzystające z netu. Czyli
    > jest kiszka i net działa wyłącznie po łączach Playa.

    A to jest jeszcze większy bajzel, bo mixturę wpuścił, a fresha nie. Choć
    za parę godzin wcięło z konta ok 20 złociszy :-/ Plus to jedno wielkie
    nieporozumienie.

  • 7. Data: 2011-09-01 16:36:15
    Od: Mentos <m...@p...fm>

    W dniu 18-08-2011 08:44, basteku pisze:

> [...]
    > 9 zl i spokojnie zostaje mi kasy na rozmowy z do innych sieci :) a te
    > pakiety dzialaja na nadajnikach play i plus oczywiscie.

    A mam pytanie do tych pakietów. Nie było tak jeszcze niedawno że za 9 zł
    to było 250 MB ?? Czy mi się przewidziało?

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS