  • Data: 2013-04-18 21:34:44
    Temat: Play - Formuła L - czy to mozliwe?
    Od: "Pati" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Obecnie jestem w Plusie na kartę. Zadzwoniła do mnie pani z Playa i
    zaproponowała przeniesienie numeru.
    Z racji, że nie potrzebuję telefonu ani żadnego pakietu internetowego
    zaproponowała abonament w Formule L za 39 zł w którym będę miała: No limits
    na rozmowy i smsy w sieci Play, 800 minut do wszystkich innych sieci a po
    ewentualnym wykorzystaniu tych minut stawkę 0.19 gr/min. Umowa na 12 m-cy i
    oczywiscie opłata aktywacyjna 49 zł. Choć oferta wydała mi się strasznie
    atrakcyjna - termin decyzji przesunełam o kilka dni.
    Może ktoś przerabiał ten temat i powie mi czy słusznie wietrze tutaj jakis
    haczyk?
    No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut co
    miesiąc do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe rozmowy/sms do
    swojej sieci...
    Spojrzałam na ich stronę i to się chyba potwierdza. No chyba, że te
    nielimitowane do Playa odlicza sie od tych 800 do wszystkich sieci. Jeśli
    tak, to ciekawa gra słów ...
    Czy mogę wyłączyć wszelkie dodatkowe usługi( np. jakiś WiMP - gdzie 1 m-c
    gratis poźniej -19.90 zł, Pakiet 100 minut do wszystkich 1+ gdzie 1 m-c
    gratis poźniej 9 zł) tak aby opłata wynosiła tylko 39 zł brutto/m-c?
    Wiele tu znawców i dociekliwych wiec sądzę, że otrzymam wyjasnienia i pomoc
    w podjeciu decyzji.
    Pozdrawiam
    Pati