  • Data: 2013-04-18 21:48:22
    Temat: Re: Play - Formuła L - czy to mozliwe?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pati" napisał w wiadomości
    >No bo jak by nie było nie spokałam aby za 39 zł rozmawiać 800 minut
    >co miesiąc do innych sieci(wychodzi około 2 gr/min!), darmowe
    >rozmowy/sms do swojej sieci...

    Oplaty miedzyoperatorskie bardzo spadly, do ciebie tez beda dzwonic,
    zapewne wszystkiego nie wygadasz - takie taryfy sa mozliwe.
    I czas sie do nich przyzwyczaic, bo na moj gust - pojawia sie i u
    innych.

    Lepiej umowic klienta na 39zl, niz w dobie malejacych cen ma dzwonic
    mniej i placic tylko 29 :-)

    J.