  • 31. Data: 2010-05-24 07:44:44
    Temat: Re: Pirat drogowy TVN Turbo - przyciemniane szyby
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > ROTFL :-) bez komentarza :-)

    Nie bardzo rozumiem.
    Ty się lepiej czujesz jak mniej widzisz czy jak?
    Czy przyznanie oczywistości na publicznym forum jest ponad Twoje siły?

    No bo chyba nie zrozumiałeś z prostego stwierdzenia faktu, że chciałbym
    delegalizacji takich aut?
    A chyba tylko to taką reakcję by usprawiedliwiało.

  • 32. Data: 2010-05-24 08:30:42
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Nie bardzo rozumiem.
    > Ty się lepiej czujesz jak mniej widzisz czy jak?
    > Czy przyznanie oczywistości na publicznym forum jest ponad Twoje siły?
    Mnie po prostu auta z ciemnymi szybami nie przeszkadzaja bardziej niz auta ciezarowe,
    autokary,
    busy, blaszaki, traktory, itp.
    Czy w/w pojazdy, tez bys wykluczyl z ruchu kolowego z powodu gorszej widocznosci
    podczas jazdy za
    nimi lub obok nich?
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 33. Data: 2010-05-24 08:33:39
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Oczywiście że przeszkadza, to jest powód dla których takich delikwentów
    > staram się mieć zawsze ZA SOBĄ.
    A i jeszcze jedno. Na najblizszym zlocie musisz bezwarunkowo jechac przede mna i
    jeszcze kilkoma
    grupowiczami bo sobie jeszcze krzywde zrobisz (mowa o jedzie w kolumnie) :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 34. Data: 2010-05-24 08:34:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Mnie po prostu auta z ciemnymi szybami nie przeszkadzaja bardziej niz auta
    > ciezarowe, autokary, busy, blaszaki, traktory, itp.

    No mnie też nie.
    Chyba nie przeczytałeś na co odpowiadasz.

    > Czy w/w pojazdy, tez bys wykluczyl z ruchu kolowego z powodu gorszej
    > widocznosci podczas jazdy za nimi lub obok nich?

    Zdecydowanie nie przeczytałeś na co odpowiadasz, skoro zadajesz pytanie, na
    które odpowiedź padła w poprzednim poście.
    Pewnie pomyliłeś osoby z którymi dyskutujesz.

  • 35. Data: 2010-05-24 08:35:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:htd6io$ro$2@news.onet.pl...

    > A i jeszcze jedno. Na najblizszym zlocie musisz bezwarunkowo jechac przede
    > mna i jeszcze kilkoma grupowiczami bo sobie jeszcze krzywde zrobisz (mowa
    > o jedzie w kolumnie) :-)

    Akurat przy jeździe w kolumnie super widoczność do przodu ma drugorzędne
    znaczenie, nie muszę przecież sprawdzać czy droga przed delikwentem którego
    mam zamiar wyprzedzić jest już wolna.
    Choćby z tego powodu, że nie zamierzam wyprzedzać.

  • 36. Data: 2010-05-24 10:05:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

> [...]
    > na które odpowiedź padła w poprzednim poście.
    > Pewnie pomyliłeś osoby z którymi dyskutujesz.

    ROTFL^2 :D

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-05-24 10:17:33
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie, ale możesz przyjąć zakład ;)

    Jestem przeczulony trochę na tym punkcie, bo ostatnio na przeglądzie
    corocznym gość nie chciał mi przybić pieczątki, bo na jego oko moje szyby są
    za ciemne.
    Nie przekonało go, że od nowości samochód ma fabryczne folie i znaczek na
    szybie: 70% przepuszczalności. A miernika nie miał, bo się zepsuł.

  • 38. Data: 2010-05-24 10:46:23
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Marcin N pisze:

    > A gdzie jakiś miernik?

    To jest miernik probabilistyczny.
    Policjant zakłada się z posiadaczem pojazdu, że pojazd nie spełnia
    wymogów technicznych.

    Jeśli policjant ma rację, to właściciel ponosi koszty doprowadzenia
    pojazdu do właściwego stanu plus koszty przeglądu 20 zł (tzw.
    "sprawdzam" policjanta) plus czas na załatwienie formalności.

    Jeśli okazuje się, że policjant nie ma racji, to właściciel pojazdu
    ponosi koszty "sprawdzam" oraz czas na załatwienie formalności.

    Policjant w przypadku przegranego zakładu nie ponosi żadnych kosztów.
    Więcej - on nawet nie zna wyniku, po prostu rzuca oskarżenie i...
    człowieku martw się. Dodam, że wędrówka dokumentów z jednostki policji,
    w której zatrudniony jest funkcjonariusz do urzędu, który wydał dowód
    rejestracyjny często jest dłuższa, niż ważność pokwitowania.

    A zarzut może być np taki: zużyte opony. Jedziesz na SKP prosto po
    zabraniu DR na tych samych oponach i okazuje się, że są OK. I co? Ano nic...

    Oczywiście zatrzymanie DR za pokwitowaniem, to nie jest żadna kara, o
    nie - przecież nie jest to ani grzywna, ani pouczenie, punktów nie ma,
    ot, taki niewinny zakład...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 39. Data: 2010-05-24 14:35:18
    Od: Yakhub <j...@g...com>

    On 24 Maj, 10:46, LEPEK <n...@n...net> wrote:

> [...]
    >
    > Oczywiście zatrzymanie DR za pokwitowaniem, to nie jest żadna kara, o
    > nie - przecież nie jest to ani grzywna, ani pouczenie, punktów nie ma,

    W sumie zgadzam się z Tobą. Ale też - z drugiej strony - jakie
    rozwiązanie proponujesz? Policja nie musi (bo i po co) wozić ze sobą
    specjalistycznego sprzętu do mierzenia wszelkich możliwych parametrów
    samochodu (hamownię też mają ze sobą mieć?).

    Z drugiej strony - musi mieć "narzędzie" (prawne) do eliminowania
    pojazdów ewidentnie niesprawnych i/lub niespełniających norm
    pojazdów.

    Nie trzeba wcale super-sprzętu, żeby stwierdzić, że motocykl bez
    tłumika przekracza normy hałasu, a ciężarówka która kopci jak
    lokomotywa nie spełnia norm czystości spalin...

    --
    Yakhub

  • 40. Data: 2010-05-24 15:15:44
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 May 2010 08:33:39 +0200, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    >A i jeszcze jedno. Na najblizszym zlocie musisz bezwarunkowo jechac przede mna i
    jeszcze kilkoma
    >grupowiczami bo sobie jeszcze krzywde zrobisz (mowa o jedzie w kolumnie) :-)

    No, ja będę jechał ostatni :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280