  • 21. Data: 2010-05-23 17:26:07
    Temat: Re: Pirat drogowy TVN Turbo - przyciemniane szyby
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 11:53:04 +0200, MariuszM wrote:

    >Nawet nagrane?

    Zalezy skad - nawet na nagraniu moze byc problem z ustaleniem
    odleglosci, a wiec faktu czy przejechal na czerwonym czy jeszcze na
    zoltym, czy mogl sie zatrzymac czy nie ..

    J.

  • 22. Data: 2010-05-23 17:34:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 14:09:51 +0200, "Lewis"

    >Wtedy mieli na swoje wybryki odgórne przyzwolenie, teraz troche trzyma się
    >ich za mordę

    Zalezy pod jakim wzgledem - wtedy tez musieli uwazac, bo nie wiadomo
    na kogo trafili.

    >ale daję rękę uciąc, że gdyby dano im możliwość bezkarnego
    >postępowania, byli by gorsi niż MO.

    Jak chyba wszyscy. Taka juz ludzka psychologia.

    Drogowka akurat byla bardziej ludzka - mozna bylo pogadac,
    poprzekonywac, a dzis - kamera, taryfikator podaje 500 i ja panu
    wymierzam 500. Nawet nie "proponuje".

    No ale trafic na chlopakow z ZOMO nie radzilbym.
    Narazic sie dzis lokalnej klice tez nie :-)

    >Ustrój panujący w tamtych latach nauczył starsze pokolenie że może robić co
    >chce a za pracę mogą brać wynagrodzenie promocyjne przed wykonaniem pracy,
    >ile teraz takich starych trutni siedzi w urzędach i łaskawie raczy coś
    >zrobić jak już wymusi na Tobie jakiś rodzaj korupcji.
    >Jak to kiedyś Cejrowski powiedział, "wypierdolić ich".

    Ale ich juz coraz mniej. I nie chodza po ulicach na zwyklych
    patrolach.

    J.

  • 23. Data: 2010-05-23 19:34:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
    > Generalnie nie cierpię tego programu, ale tu zgodzę się z gliniarzem.
    > Jeden z drugim zrobi sobie agrotuning i potem g.. widać przez takie szyby.
    > Jak chce, to niech wozi z sobą papier, certyfikat, obojętne co, gdzie
    > będzie napisane, że jego szyba ma tyle a tyle %.

    Ale taki certyfikat to on sobie może wsadzić w tyłek... nic on nie znaczy.
    Certyfikat wydano wczoraj a dziś mógł przyciemnić szyby bardziej...

  • 24. Data: 2010-05-23 20:22:56
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Pszemol wrote:

    > "Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
    >
    > Ale taki certyfikat to on sobie może wsadzić w tyłek... nic on nie znaczy.
    > Certyfikat wydano wczoraj a dziś mógł przyciemnić szyby bardziej...

    Tak samo jak z badaniami technicznymi. Wczoraj auto było sprawne, dziś już
    nie jest. Bez paranoi.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 25. Data: 2010-05-24 06:31:58
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > A czasem nie trzeba miernika - 70% to jest "lekko szara" a widzisz cos
    > "prawie czarne". Kierujesz na badania i tyle.

    Swoja droga, to czasem, mimo ze przyciemnione szyby (tylna i tylne
    boczne) wygladaja fajnie, to irytujace jest, ze przez taki
    poprzedzajacy samochod nie widze, co jest przed nim. Pol biedy, jak to
    np. Honda Civic. Gorzej, jak LandCruiser.
    --
    Olleo

  • 26. Data: 2010-05-24 06:41:20
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Olleo napisał:

> [...]
    > poprzedzajacy samochod nie widze, co jest przed nim. Pol biedy, jak to
    > np. Honda Civic. Gorzej, jak LandCruiser.
    Hehe, a jak Ty radzisz sobie z busami, ciezarowkami(o dlugich TIRach juz nie
    wspomne), autobusami i
    autokarami, pick-up'ami, koparkami, ciagnikami, itp. pojazdami? One nie maj ciemnych
    szyb, no moze
    oprocz busow - blacha tez Ci przeszkadza :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 27. Data: 2010-05-24 07:14:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 21:31:58 -0700 (PDT), Olleo wrote:

    >Swoja droga, to czasem, mimo ze przyciemnione szyby (tylna i tylne
    >boczne) wygladaja fajnie, to irytujace jest, ze przez taki

    Ale te maja prawo byc czarne.
    Nie tylko kwestia wygladu, ale np zlodziej nie widzi co jest w
    bagazniku.

    >poprzedzajacy samochod nie widze, co jest przed nim. Pol biedy, jak to
    >np. Honda Civic. Gorzej, jak LandCruiser.

    A najgorsze sa Renault Magnum i Mercedes Actros :-)

    J.

  • 28. Data: 2010-05-24 07:35:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

> [...]
    > itp. pojazdami? One nie maj ciemnych szyb, no moze oprocz busow - blacha

    Ale co Cię tak dziwi?
    Oczywiście że przeszkadza, to jest powód dla których takich delikwentów
    staram się mieć zawsze ZA SOBĄ.

  • 29. Data: 2010-05-24 07:37:41
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Ale co Cię tak dziwi?
    > Oczywiście że przeszkadza, to jest powód dla których takich delikwentów
    > staram się mieć zawsze ZA SOBĄ.
    ROTFL :-) bez komentarza :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 30. Data: 2010-05-24 07:39:15
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Ale te maja prawo byc czarne.
    > Nie tylko kwestia wygladu, ale np zlodziej nie widzi co jest w
    > bagazniku.
    Masz racje, ale jak dla mnie od wygladu i zlodziejstwa jest to, ze auto sie nie
    nagrzewa tak bardezo
    w srodku a dzieciak nie musi jedzic w okularach jak swieci sloneczko.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde