  • 41. Data: 2010-05-24 18:01:47
    Temat: Re: Pirat drogowy TVN Turbo - przyciemniane szyby
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-05-24 14:35, Yakhub pisze:

    > W sumie zgadzam się z Tobą. Ale też - z drugiej strony - jakie
    > rozwiązanie proponujesz? Policja nie musi (bo i po co) wozić ze sobą
    > specjalistycznego sprzętu do mierzenia wszelkich możliwych parametrów
    > samochodu (hamownię też mają ze sobą mieć?).
    >
    > Z drugiej strony - musi mieć "narzędzie" (prawne) do eliminowania
    > pojazdów ewidentnie niesprawnych i/lub niespełniających norm
    > pojazdów.
    >
    > Nie trzeba wcale super-sprzętu, żeby stwierdzić, że motocykl bez
    > tłumika przekracza normy hałasu, a ciężarówka która kopci jak
    > lokomotywa nie spełnia norm czystości spalin...

    Otóż wg. mnie powinna wozić. Akurat sprzęt do mierzenia hałasu, ani
    analizator spalin to nie są wielkie urządzenia, ani kosmiczna
    technologia. Oczywiście nie każdy partol powinien mieć. W ostateczności,
    jeśli są wątpliwości powinna być możliwość podjechania z delikwentem na
    SKP w celu weryfikacji. Bo kopcąca ciężarówka może przekraczać normy,
    albo i nie, hałas może być nadmierny, ale nie w przedziale obrotów
    podlegających badaniu, a bieżnik w oponie może mieć 3, albo 4,5 mm...
    Teraz na badanie zakładasz sobie cichszy tłumik, a po wyjeździe
    zmieniasz z powrotem, i co? Oczywiście istnieją sytuacje, jak np.
    fizyczny brak reflektora po stłuczce, który można udokumentować
    fotograficznie. Bo w obecnej sytuacji to ja za własne pieniądze i we
    własnym czasie muszę udowadniać, że nie jestem wielbłądem, bo panu
    policjantowi nie spodobało się, że jechałem na II zamiast na IV.

    Pozdr,

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 42. Data: 2010-05-24 21:08:10
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    jerzu pisze:

    > No, ja będę jechał ostatni :))
    Darku, ty nie powinienes w ogole jezdzic po drodze publicznej swoim
    Masterem bo on zamiast szyb ma blache i kolega Cavallino i jemu podobni
    zle sie czuja podczas prowadzenia auta jadac za takim "nie akwarium" :-)
    p.s. ja tez dla swietego spokoju pojade ostatni lub przedostatni, chyba
    ze Ci ciemne szyby przeszkadzaja w moim aucie) - jakos sie dogadamy aby
    Cavallino mial komfortowe podrozowanie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 43. Data: 2010-05-24 21:11:16
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 24 May 2010 05:35:18 -0700 (PDT), Yakhub napisał(a):

    > jakie rozwiązanie proponujesz?

    Ja proponuję zwrot poniesionych kosztów w razie nieuzasadnionego badania
    technicznego.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 44. Data: 2010-05-25 01:38:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> wrote in message

    > Tak samo jak z badaniami technicznymi. Wczoraj auto było sprawne,
    > dziś już nie jest. Bez paranoi.

    I sądzisz że jak będziesz jechał autem bez lamp to Cię papierek
    z badań technicznych uratuje przed czymś? Jeśli niezgodność
    z przepisami jest widoczna gołym okiem to żaden papierek Cię
    nie uratuje...

  • 45. Data: 2010-05-26 00:19:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > specjalistycznego sprzętu do mierzenia wszelkich możliwych parametrów
    > samochodu (hamownię też mają ze sobą mieć?).

    Banalne - koszty, na jakie narażony został bezpodstawnie kierujący autem
    płaci pan policjant.
    Proste jak drut - art. 415 KC.

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2010-05-26 09:16:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-25, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Banalne - koszty, na jakie narażony został bezpodstawnie kierujący autem
    > płaci pan policjant.
    > Proste jak drut - art. 415 KC.

    Artykuł kodeksu nie zapłaci. I już przestaje być takie banalne...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 47. Data: 2010-05-28 10:18:28
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Marcin N pisze:

    > Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jestem przeczulony trochę na tym punkcie, bo ostatnio na przeglądzie
    > corocznym gość nie chciał mi przybić pieczątki, bo na jego oko moje
    > szyby są za ciemne.
    > Nie przekonało go, że od nowości samochód ma fabryczne folie i znaczek
    > na szybie: 70% przepuszczalności. A miernika nie miał, bo się zepsuł.

    Mam nadzieję że przynajmniej nie kazał sobie zapłacić za takie "badanie",
    bo jeśli tak, to bym chyba wezwał policję...

  • 48. Data: 2010-05-28 15:36:17
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    e miał, bo się zepsuł.

    > Mam nadzieję że przynajmniej nie kazał sobie zapłacić za takie "badanie",
    > bo jeśli tak, to bym chyba wezwał policję...

    mi kiedys badał chyba z godzinę auto
    w końcu powiedział, ze złe spaliny
    to było w polonezie auto kilku leetnim stan jak nowy w ok 2001r

    to auto jak z salonu wyglądało,

    zagotowałem się i mówię, nie dymi pali ładnie nie śmierci to jak to źle
    katalizator jest sprawny wszystko ok.
    Nie i koniec
    a te autobusy co dymią i oddychać się nie da to jak jezdzą, chyba nie
    twierdzi Pan, ze mają lepsze
    spaliny niż moje
    :)
    na szczęscie nie zapłaciłem nic w innej stacji od ręki przeszedl przegląd

  • 49. Data: 2010-05-28 18:13:02
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Amir wrote:
> [...]
    > :)
    > na szczęscie nie zapłaciłem nic w innej stacji od ręki przeszedl przegląd

    Mógłbyś to raz jeszcze napisać, ale tym razm po polsku?

    --
    Bydlę

  • 50. Data: 2010-05-29 23:06:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 09:16:13 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Artykuł kodeksu nie zapłaci. I już przestaje być takie banalne...

    Ech, a tak się rozmarzyłem ;)

    --