  • 1. Data: 2010-01-05 09:11:40
    Temat: Piloty do alarmu
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Witajcie.

    Od wielu lat użytkuję alarm samochodowy
    firmy American Legend o marce Alcatraz AC 301 HC.
    Piloty są już makabrycznie zużyte, lutowałem
    je miliony razy. Czy może się ktoś orientuje
    gdzie i jakie piloty mógłbym kupić i je "wgrać"?
    Alarm przewiduje taką procedurę, tylko gdzie
    i jakie kupić???

    --
    Yozwig

  • 2. Data: 2010-01-05 09:21:46
    Temat: Re: Piloty do alarmu
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Yozwig pisze:
> [...]
    > je miliony razy. Czy może się ktoś orientuje
    > gdzie i jakie piloty mógłbym kupić i je "wgrać"?
    > Alarm przewiduje taką procedurę, tylko gdzie

    Pytaj u ludzi sprzedających alarmy.

  • 3. Data: 2010-01-05 10:50:30
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Swego czasu dokupowałem za ~90 PLN u dytrybutora w Poznaniu.
    > Pewnie teraz za zbliżoną kwotę kupisz nowy alarm z dwoma pilotami ...

    A ma kolega namiar na tego dystybutora albo nazwę firmy?
    Nie chciałbym pruć alarmu, jest sprawny...

    --
    Yozwig

  • 4. Data: 2010-01-05 14:04:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl> wrote in message

    > Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > A ma kolega namiar na tego dystybutora albo nazwę firmy?
    > Nie chciałbym pruć alarmu, jest sprawny...

    http://tinyurl.com/ykgp6qs

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-01-06 10:41:16
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    http://tinyurl.com/ykgp6qs

    Wszystkim i na wszystko tak odpowiadasz?
    Nie każdy jest łosiem i nie każdy przed
    zapytaniem na grupie nie przeszukał googli.
    Problem w tym, że tam nie znalazłem rozwiazania.

    --
    Yozwig