  • 181. Data: 2009-02-16 22:40:01
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany Inżynier Elektronik
    Od: e...@g...com

    On 16 Lut, 14:26, "Artur\(m\)" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik <e...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:d6b8fe92-74d3-4d00-9137-31fbfcf95b86@
    j38g2000yqa.googlegroups.com...

    > chodziło o 10 000 PLN/ m-c + premie
    >
    > Dobra to mogę u Was pracować.

    teraz to wiesz.. za 10 tys. trzeba umieć panować nad emocjami, trafnie
    oceniać sytuacje i podejmować właściwe decyzje ..;)
    Pozdrawiam ;)

  • 182. Data: 2009-02-16 22:40:40
    Od: e...@g...com

    On 16 Lut, 14:36, Mario <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    n.googlegroups.com...

    > Widocznie był zbyt wartościowy i się nie mieścił w widełkach. Może
    > trafią kogoś mało wartościowego lub bezwartościowego.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MD

    jesteś chętny?

  • 183. Data: 2009-02-17 07:20:32
    Temat: Re: Całkiem niezla oferta. Ale .....................................
    Od: "Robert R" <c...@g...pl>

    Czy czasami aby warunek wysokich zarobków był spełniony nie będzie musiał
    taki pracownik otwierać (w sobie znany sposób) tych sejfów po godzinach?

  • 184. Data: 2009-02-17 08:57:48
    Od: Raven <r...@t...pl>

    Robert R pisze:
    > Czy czasami aby warunek wysokich zarobków był spełniony nie będzie musiał
    > taki pracownik otwierać (w sobie znany sposób) tych sejfów po godzinach?

    nie oplaca sie :D

  • 185. Data: 2009-02-17 09:46:28
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Idę o zakład, że po przeczytaniu tego ogłoszenia już przynajmniej kilka CV
    > poszło do firmy :))))

    A na pl.misc.kolej zarudniają maszynistów ?

    Marek

  • 186. Data: 2009-02-17 11:39:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik <e...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    teraz to wiesz.. za 10 tys. trzeba umieć panować nad emocjami, trafnie
    oceniać sytuacje i podejmować właściwe decyzje ..;)

    No właśnie. TO robię perfekcyjnie :)

  • 187. Data: 2009-02-17 20:50:07
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    e...@g...com pisze:

    > jesteś chętny?

    Sorry ale jestem zajęty. Szukaj dalej. Może znajdziesz tak kompetentnego
    jak headhunter z kontem na gmailu.

    MD

  • 188. Data: 2009-02-17 22:41:32
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik SJS napisał:

    > a gdzie dodatek za zesłanie?

    I skoszarowanie...

    Zwykle "pracodawca gwarantuje zakwaterowanie" oznacza pokój na czterech,
    kibel na podwórku i herbatę na turystycznym kocherze (bo trzystuwatowa
    grzałka wywala korki...)

    --
    Darek

  • 189. Data: 2009-02-17 22:44:02
    Temat: Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Takie komentarze tu byly nawet w kryzysie :-)

    W poprzednim kryzysie, na poprzednim bezrobociu to najbardziej
    podbudował mnie finał rozmowy o pracę w Lublinie - pojechałem tam z
    Warszawy, pogadaliśmy, warunki przedstawili, pizza nakarmili, piwem
    napoili - po czym stwierdziłem że "to ja do panów zadzwonię..."

    --
    Darek

  • 190. Data: 2009-02-17 22:49:22
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Mario napisał:

    > Muszą zostać wierni bo nie będą jeździć na rozmowy do każdego kto
    > oferuje "wysokie wynagrodzenie". Szef by tego długo nie wytrzymał. Jak
    > chcesz żeby się zgłosili dobrzy to napisz że od 4kpln.

    Ale na rękę, na rękę i z uwzględnieniem że to zaniżona oferta na czas
    kryzysu... Za cztery na rękę z perspektywą znaczącego wzrostu po
    rozpoznaniu wymagań firmy (dobremu inżynierowi co najmniej pół roku
    zejdzie zanim się we wszystkim połapie) i po powrocie koniunktury to
    mógłbym się zastanawiać - bo cztery brutto to można wysoko
    wykwalifikowanemu spawaczowi (o takich też niełatwo) dawać.

    --
    Darek