  • 41. Data: 2014-09-08 19:42:47
    Temat: Re: Pijani kierowcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-08 19:36, k...@g...com pisze:

    > Tego ze się poprawiłem oczywiście nie zauważyłeś, bo po chuj coś widzieć jeśli
    można się przypierdolić.

    Na bieżąco odpisuje jak czytam wątek :)

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2014-09-08 19:48:14
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 września 2014 19:42:47 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Na bieżąco odpisuje jak czytam wątek :)
    >

    > --
    >
    > Liwiusz

    Chociaż byś " przepraszam" napisał. Chuj mnie obchodzi jak czytasz i piszesz.

  • 43. Data: 2014-09-08 19:49:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello rAzor,

    Monday, September 8, 2014, 6:04:08 PM, you wrote:

    [...]

    > I jeszcze dodatkowe pytanie - a też nie mam zamiaru płacić gimbusom z GW
    > za ich wypoty - jaki był wyrok? Czy sąd wziął pod uwagę stopień
    > stworzonego zagrożenia?

    Użyj Google, czytaj bez płacenia:
    http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%
    2F%2Fwyborcza.pl%2F1%2C87648%2C16602549%2CWyrok_za_p
    osluszenstwo.html&ei=A-wNVJGwGq_G7AbG0oGoDA&usg=AFQj
    CNEdqGLEd3Nb9uk7jE1v90dVMv6K3A&sig2=RVlVKFxoyYeK4gDi
    T__1MA&bvm=bv.74894050,d.ZGU

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2014-09-08 21:23:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Właśnie o to. Ciekawe czy jakby go poprosili
    > o skok z 3 piętra, to też by skoczył...

    Przeczytaj artykuł

  • 45. Data: 2014-09-08 21:24:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Zrozumiałem. Pił, nie wsiada za kółko. W ogóle. Koniec, kropka.
    > Jak wsiada, to niech się liczy z konsekwencjami.

    Przeczytaj artykuł. Tam pisze dlaczego wsiadł. Zupełnie oczywiste
    zachowanie.

  • 46. Data: 2014-09-08 21:27:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > To czemu dyskutujesz? :P

    > Ja nie mogę go przeczytać.

    "Wyrok za posłuszeństwo

    ..
    - Wracając do domu, zaszedłem do spożywczego wziąć coś na śniadanie, bo
    zaczynam robotę o szóstej rano. Przy okazji kupiłem trzy półlitrowe butelki
    piwa, piję Perłę Chmielową. Siadłem w fotelu, pamiętam z telewizji
    wiadomości i sport. Potem położyłem się spać.

    Kilka minut po godz. 22 obudził go dzwonek do drzwi. Po ich drugiej stronie
    stał policjant w białej czapce drogówki. Zapytał, czy jest właścicielem opla
    corsy o numerach takich i takich. Zawada mieszka na parterze bloku, do
    parkingu z mieszkania ma 30 metrów.

    - Mam nowy model corsy, z klimatyzacją i wszystkimi bajerami. Struchlałem,
    że ktoś mi auto uszkodził. Kiedy wybiegłem na parking, uspokoiłem się. Auto
    stało jak gdyby nigdy nic. Ale podobno utrudniało wyjazd sąsiadowi,
    właścicielowi małego fiata. Czułem się trzeźwy. Otworzyłem drzwi i na
    wyraźne polecenie policjanta cofnąłem auto: dwa, najwyżej trzy metry.

    Właśnie wtedy starszy posterunkowy Piotr Szul ze świdnickiej drogówki przez
    uchylone okno w drzwiach corsy poczuł woń alkoholu. Błyskawicznie wyjął
    kluczyki i pobiegł do radiowozu po alkomat. Wynik: 1,20 promila. Po chwili
    Zawada siedział już w radiowozie, który pojechał na komendę, gdzie kolejne
    badania potwierdziły obecność alkoholu we krwi. Wynik był malejący, co
    oznacza, że nieszczęsny musiał przestać pić dwie, trzy godziny wcześniej.
    ..
    "

    Cały tekst:
    http://wyborcza.pl/1,87648,16602549,Wyrok_za_poslusz
    enstwo.html#ixzz3CkoEiMWB

  • 47. Data: 2014-09-08 21:29:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > No, no. Powinien kolesia jeszcze pogłaskać po główce. Jak ktoś jest tak
    > tępy żeby z 1,5. wsiąść za kółko i to na PROŚBĘ policjanta, to ja nie mam
    > pytań.

    Normalne zachowanie.

  • 48. Data: 2014-09-08 21:30:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "rAzor" <a...@r...strikesbaaack.nsa>

    > I jeszcze dodatkowe pytanie - a też nie mam zamiaru płacić gimbusom z GW
    > za ich wypoty - jaki był wyrok? Czy sąd wziął pod uwagę stopień
    > stworzonego zagrożenia?

    Wziął

    "
    Sędzia Wanda Kamińska z Sądu Rejonowego Lublin-Wschód uznała w nim, że wina
    Zasady nie budzi wątpliwości i żadne okoliczności nie działają na jego
    korzyść. "Wykazał lekceważący stosunek do podstawowych zasad bezpieczeństwa
    w ruchu lądowym, zakazujących jazdy pod wpływem alkoholu. Swoim zachowaniem
    spowodował zagrożenie dla innych użytkowników parkingu, tak kierowców, jak i
    pieszych".
    "

    Cały tekst:
    http://wyborcza.pl/1,87648,16602549,Wyrok_za_poslusz
    enstwo.html#ixzz3CkpBMsbh

  • 49. Data: 2014-09-08 21:34:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Nie - powinien mu nie proponować przestawki wiedząc, że koleś jest
    > nawalony. No bo chyba nie uwierzysz, że od kolesia po trzech browarach nie
    > było czuć i "widać"?

    No raczej nie. To jest lekki alkohol.

    "
[...]

    enstwo.html#ixzz3CkqEuCGt

    > Policjant go ordynarnie podpuścił, żeby mieć łatwy sukces.

    Niekoniecznie, ale co to ma do wiatraka

  • 50. Data: 2014-09-08 21:35:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Ale sugerujesz, że policmajster wiedział że koleś jest pijany i specjalnie
    > go, siłą (może perswazji?), wsadził za kółko?

    Po prostu wykonał polecenie policjanta. Normalne zachowanie. Dodatkowo nie
    był świadomy swojego stanu.