  • 21. Data: 2010-06-07 11:55:36
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Ale z tego co napisałeś tamten pies nie zaatakował żony tylko oponę w
    > aucie.

    W sumie najpierw oponę, później ciebie albo dzieciaka...
    I gdzie w tym czasie byli jego rodzice?? Tzn. właściciele ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2010-06-07 11:57:21
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 11:51, MariuszM pisze:

    > Łączą się w sfory, dziczeją, a głodne są agresywne i stanowią zagrożenie
    > dla ludzi.

    Mówisz o skrajnym przypadku. Wiele psów biegających wolno na wsi po
    prostu uciekła właścicielowi. Pobiega trochę i wróci.

  • 23. Data: 2010-06-07 11:58:50
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Miecio pisze:
    > Jak napisałem niżej. Zabicie psa nie jest rozwiązaniem. (jedynie w
    > skrajnych wypadkach jest).

    jeśli pies atakuje wszystko co się rusza, to jakie widzisz rozwiązanie?

    > Gdyby sytuacja wydarzyła się moich
    > stronach to twoja rodzina nie miała by łatwego żywotu.

    ??

    Swoją drogą
    > ciekawe czy to podchodzi pod jakiś paragraf.

    tak, właściciel psa może dostać mandat.

    --
    krzysiek82

  • 24. Data: 2010-06-07 11:59:29
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-07 10:58, krzysiek82 wrote:

    > częściowo ją rozumiem, sam uciekałem jakieś dwa miesiące temu skuterem
    > (50tką więc szału nie ma) przed rozwścieczonym rodwajlerem skubaniec
    > cały czas szedł równo ze mną, nogi do góry i do przodu, dopiero po
    > jakimś czasu odpuścił,

    Oj krzysiu82, tylu idiotyzmow od jednej osoby, w przeciagu pol roku
    nigdy jeszcze nie czytalem. Masz zjebany skuter, a i piesek byl na
    sterydach :) Pokaz fotki przegryzionej opony gumisiu :)

  • 25. Data: 2010-06-07 12:01:43
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Miecio pisze:
    > Mówisz o skrajnym przypadku. Wiele psów biegających wolno na wsi po
    > prostu uciekła właścicielowi. Pobiega trochę i wróci.

    Mnie jakoś psy nie uciekają, może dlatego, że zamykam bramę?

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2010-06-07 12:02:42
    Od: "P." <g...@o...pl>

    Znaczy się wewała hycla, a on go zabrał, czy jak? A co to za praktyka,
    usypianie cudzuch psów, trochę mi się to w pale nie mieści. W pierwszej
    kolejności szuka się właściciela, coby zajął się czworonogiem i pokrył ew.
    straty. Dla mnie to szczyt, nawet nie wiem czego, jakiejś bezdusznej
    arogancji.

    P.

  • 27. Data: 2010-06-07 12:03:06
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Oj krzysiu82, tylu idiotyzmow od jednej osoby, w przeciagu pol roku
    > nigdy jeszcze nie czytalem. Masz zjebany skuter, a i piesek byl na
    > sterydach :) Pokaz fotki przegryzionej opony gumisiu :)

    rozbawiasz mi czasami twoimi kretyńskimi wypowiedziami :)

    --
    krzysiek82

  • 28. Data: 2010-06-07 12:04:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    MariuszM wrote:

    > Łączą się w sfory, dziczeją, a głodne są agresywne i stanowią zagrożenie
    > dla ludzi.

    Więc, jeśli już, to powinny być uśpione psy zdziczałe i agresywne, a nie
    wszystkie.

  • 29. Data: 2010-06-07 12:05:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > jeśli pies atakuje wszystko co się rusza, to jakie widzisz rozwiązanie?

    Opona się ruszała? Przegryzł oponę w jadącym samochodzie? Piłeś coś? ;)

  • 30. Data: 2010-06-07 12:06:11
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    P. pisze:
    > Znaczy się wewała hycla, a on go zabrał, czy jak? A co to za praktyka,
    > usypianie cudzuch psów, trochę mi się to w pale nie mieści. W pierwszej
    > kolejności szuka się właściciela,

    właściciel jest znany i zlewa temat za nic nie chce płacić.

    --
    krzysiek82