  • 31. Data: 2010-06-07 12:07:23
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 11:58, krzysiek82 pisze:

    > jeśli pies atakuje wszystko co się rusza, to jakie widzisz rozwiązanie?

    Psy atakujące samochody to norma która nie świadczy o tym, że pies jest
    agresywny w stosunku do żywych istot.

    Kilka lat temu wybudowali się we wsi krakusy :). Przeszkadzało im, że
    psy ujadają i szczekają (z za ogrodzenia) na ich dzieci i psa. Pewnego
    dnia 2 psy zdechły - diagnoza: otrute.
    Od tamtej pory krakusy mieszkały tam tylko 4 miesiące. (wybite szyby w
    domu, samochodach, kamienie w auta, krzewy traktowane środkami na
    chwasty, szambo rozlane na ogród itp) oczywiście nikt nic nie widział.

  • 32. Data: 2010-06-07 12:09:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > domu, samochodach, kamienie w auta, krzewy traktowane środkami na chwasty,
    > szambo rozlane na ogród itp) oczywiście nikt nic nie widział.

    Trafił debil na debila.
    Co gorsza z tonu wynika, że się debilstwo popiera i chwali.

  • 33. Data: 2010-06-07 12:10:06
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Opona się ruszała? Przegryzł oponę w jadącym samochodzie? Piłeś coś? ;)

    Nic nie piłem, jedz na wieś zobaczysz jak to wygląda :)

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-06-07 12:11:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Więc, jeśli już, to powinny być uśpione psy zdziczałe i agresywne, a nie
    > wszystkie.

    Wiekszosc przypadkow odgryzienia komus twarzy jest opisywana, jako "taki byl
    mily piesek, bawil sie z dziecmi w ogrodzie i nigdy problemow nie bylo".

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 35. Data: 2010-06-07 12:13:40
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Miecio pisze:
> [...]
    > domu, samochodach, kamienie w auta, krzewy traktowane środkami na
    > chwasty, szambo rozlane na ogród itp) oczywiście nikt nic nie widział.

    hmm wyjątkowe buractwo. Fakt na wsi trzeba sobie zbudować autorytet ale
    są do tego inne metody cywilizowane i nie takie burackie :)

    --
    krzysiek82

  • 36. Data: 2010-06-07 12:14:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Miecio" <m...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > domu, samochodach, kamienie w auta, krzewy traktowane środkami na chwasty,
    > szambo rozlane na ogród itp) oczywiście nikt nic nie widział.

    Obydwie strony rownie glupie, ale jakos blizej mi do ludzi, ktorzy chca moc
    sie wyspac i nie martwic, ze jakis rozjuszony kundel pogryzie im dzieciaka.

    Jesli wlasciciele nie potrafia zasranca wychowac, nie powinni go miec wcale.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-06-07 12:16:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Wiekszosc przypadkow odgryzienia komus twarzy jest opisywana, jako "taki
    > byl mily piesek, bawil sie z dziecmi w ogrodzie i nigdy problemow nie
    > bylo".

    To może w ogóle zakazać psów?

  • 38. Data: 2010-06-07 12:16:30
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:01, krzysiek82 pisze:

    > Mnie jakoś psy nie uciekają, może dlatego, że zamykam bramę?

    Może twoje psy są za tępe(jak..?), żeby coś wymyślić?

  • 39. Data: 2010-06-07 12:17:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > Nic nie piłem, jedz na wieś zobaczysz jak to wygląda :)

    Ale o tym konkretnym rozmawiamy. Pisałeś, że przegryzł oponę. Co w tym
    takiego strasznego lub dziwnego? Jak sam piszesz na wsi psy ganiają za
    autami i nie ma w tym nic niecodziennego, ani nie jest to powodem by je
    zabijać.

  • 40. Data: 2010-06-07 12:18:08
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:09, Cavallino pisze:

    > Trafił debil na debila.

    Pijesz tym do mnie?? Opisałem sytuacje która się wydarzyła. To oznak
    debilizmu?