  • 11. Data: 2011-06-27 20:04:39
    Temat: Re: [OT] Re: Pierwszy raz na HD - przynudzanie
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-27 21:57, Akarm pisze:

    > Dlaczego nie warto? Przecież dojdzie mi tylko koszt silnika.

    No to policz,silnik zazwyczaj z 2tys,inny wydech,przydałoby się dołożyć
    drugą tarczę i już się zbiera ładna sumka.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2011-06-27 20:17:06
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No to policz,silnik zazwyczaj z 2tys,inny wydech,przydałoby się dołożyć
    > drugą tarczę i już się zbiera ładna sumka.

    Oprócz tarczy potrzebna jest pompa z tlokiem o większej średnicy - powyżej
    16 mm.
    Ale ja to juz wszystko mam. Pisałem wcześniej, motocykl jest po pewnej
    modernizacji. Wszystko jak w 900SS, tylko silnik o trochę mniejszej
    pojemności.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 13. Data: 2011-06-27 20:23:10
    Temat: Re: Pierwszy raz na HD - przynudzanie
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 6/26/11 4:24 PM, blur wrote:

    > tu pytanie do znawców czy to normalne że w tym silniku tak rzęzi jak bym
    > do wiadra wsypał złomu i potrząsał ?

    Mi tez tak rzezi wiec pewnie tak ma byc ;)

    > fabrycznych wydechach tragiczne, dopiero jazda na wysokim biegu przy
    > niskich prędkościach odczuwalna była jak strzelanie z ciężkiego karabinu
    > maszynowego :)

    MIalem glosne wydechy ale sie rozsypaly i zalozylem znowu fabryczne. I
    musze przyznac, ze jazda na fabrycznych tez ma zalety. Chyba sie
    starzeje i mi dudnienie juz mnie nie rajcuje (ale to do czasu ;) )

    > przez to ten dźwięk, 2 dup - o kurde jak w traktorze :)

    Sam lepiej bym tego nie napisal ;)

    > patrze na licznik o kur 120 mil !!

    883? To moj chyba jest popsuty :(

    > ogólnie kupa frajdy ale strasznie sztywne zawieszenie przy mojej wadze
    > 67kg podskakiwałem jak na koniu

    > narazie zostaję przy enduro.

    Tez pieknie

    P.S. Ciagle pamietam o obiecanym "przegladzie" silnika simsona i
    wizycie w "muzeum" ;). Tylko jakos czasu brak :(

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 14. Data: 2011-06-28 10:04:42
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laphroaig" napisał w wiadomości grup

    >883? To moj chyba jest popsuty :(

    doczytaj co dostałem zamiast 883 :)

    >P.S. Ciagle pamietam o obiecanym "przegladzie" silnika simsona i wizycie w
    >"muzeum" ;). Tylko jakos czasu brak :(

    Moje zaproszenie ciągle aktualne, no i mam nowe zabawki :) więc wpadaj !!!

    pozdro
    blur 5maszyn

  • 15. Data: 2011-06-28 11:07:19
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 6/28/11 12:04 PM, blur wrote:
    > Użytkownik "Laphroaig" napisał w wiadomości grup

    > doczytaj co dostałem zamiast 883 :)

    Upss, przeczyztalem za pierwszym razem caly post a mimo to nie
    zauwazylem tej zmiany na 1200. Pewnie dlatego, ze sie skupilem na Iron,
    ktory mi sie podoba i chetnie bym wymienil mojego , zwyklego sporciaka
    na Irona :)

    --
    pozdr
    Laphroaig