    From: "blur" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Pierwszy raz na HD - przynudzanie
    Date: Sun, 26 Jun 2011 16:24:04 +0200

    Witam

    no i stało się, w piątek pierwszy raz było mi dane dosiąść HD, ze względu na
    posturę chciałem Irona 883 niestety ktoś mnie podsiadł i dostałem 1200cm :),
    ogólnie nie przepadam za czoperami, kuframi, piórnikami, frędzlami i innymi
    duperelami ale lubię czystą formę boberów i old school ten model bardzo mi
    się spodobał wizualnie. Na co dzień śmigam na oldtimerach, demoludach i
    enduro z małymi pojemnościami i tylko okazyjnie dosiadałem czegoś większego
    jak 350cm :). No ale do rzeczy, wskoczyłem na maszynę i jak bym był w domu,
    wszystko na miejscu gość tylko wspomniał że migacze z każdej strony i same
    się wyłączają, tyle szkolenia, przekręciłem kluczyk, przełącznik i
    rozrusznik, brumm, i tu pytanie do znawców czy to normalne że w tym silniku
    tak rzęzi jak bym do wiadra wsypał złomu i potrząsał ? po za tym brzmienie
    silnika na fabrycznych wydechach tragiczne, dopiero jazda na wysokim biegu
    przy niskich prędkościach odczuwalna była jak strzelanie z ciężkiego
    karabinu maszynowego :) no i ruszam wpinam bieg dup - może za słabo sprzęgło
    i przez to ten dźwięk, 2 dup - o kurde jak w traktorze :) czy to normalne że
    te biegi zapinają się z takim trzaskiem ? przejechałem 50m i czułem się jak
    by ten motocykl był mój i już dużo km na nim zrobiłem, znudzony opierałem
    lewą rękę o kolano :) no to szalejemy, wjazd na ekspresową i odkręcam do
    oporu kilka sec i ja pier...e chce mi łeb urwać ile ja jade ? 120 - co to
    jest ? ale wieje patrze na licznik o kur 120 mil !! ogólnie kupa frajdy ale
    strasznie sztywne zawieszenie przy mojej wadze 67kg podskakiwałem jak na
    koniu więc na moje tereny ten sprzęt niestety się nie nadaje :( może kiedyś
    jak mi nowy asfalt wyleją pod domem :) narazie zostaję przy enduro. Fajnie
    było i tyle.

    blur