  • Data: 2009-05-12 06:20:29
    Temat: Pierwszy kompakt
    Od: "Tomek" <s...@o...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    To mój pierwszy post. Czytam listę od jakiegoś czasu, ale jak dotąd głównie
    'czerpałem wiedzę' z niektórych (jak to na większości list bywa) postów ;-).

    Postanowiłem kupić synowi jego pierwszy aparacik (temat jak setki podobnych
    w okresie komunijnym) i mam drobny problem. Nie tyle z doborem modelu co
    jego 'zamiennikiem'. Chciałem kupić Lumixa LZ8, ale jest to model 'kończący
    się' (dodatkowo już niedostępny w czarnej obudowie). Jaki inny aparacik
    posiada porównywalne parametry i nie obciąży kieszeni?
    Czy lepiej kupić wersję serbrną (jeszcze są w sprzedaży, np Euro AGDRTV), bo
    za 450zł nie dostanę nic lepszego?

    Pozdrawiam
    Tomek