  • 1. Data: 2013-01-26 22:57:17
    Temat: Pierwszy dzwon
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    No to dziś zaliczyłem pierwszego rajdowego dzwona:
    http://www.youtube.com/watch?v=gspFAmVw5gs

  • 2. Data: 2013-01-26 23:00:47
    Temat: Re: Pierwszy dzwon
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-26 22:57, Tomasz Pyra pisze:
    > No to dziś zaliczyłem pierwszego rajdowego dzwona:
    > http://www.youtube.com/watch?v=gspFAmVw5gs

    nie trzeba było tak zapierdalać po śliskim :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2013-01-26 23:03:41
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-26 22:57, Tomasz Pyra pisze:
    > No to dziś zaliczyłem pierwszego rajdowego dzwona:
    > http://www.youtube.com/watch?v=gspFAmVw5gs

    Gratuluje ;) wyglądało niegroźnie i rozbrajająca odpowiedź pilota na
    - żyjesz??
    - taaaaaak ;)

    Rafał

  • 4. Data: 2013-01-26 23:07:21
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    No to dziś zaliczyłem pierwszego rajdowego dzwona:
    http://www.youtube.com/watch?v=gspFAmVw5gs

    Jakie straty ?
    WOJO

  • 5. Data: 2013-01-26 23:09:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 23:03:41 +0100, The_EaGle napisał(a):

    > Gratuluje ;) wyglądało niegroźnie i rozbrajająca odpowiedź pilota na
    > - żyjesz??
    > - taaaaaak ;)

    To pilot pytał czy ja żyje :)

  • 6. Data: 2013-01-26 23:11:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 23:07:21 +0100, WOJO napisał(a):

    > No to dziś zaliczyłem pierwszego rajdowego dzwona:
    > http://www.youtube.com/watch?v=gspFAmVw5gs
    >
    > Jakie straty ?
    > WOJO

    sanki pod silnikiem
    lewa podłużnica
    prawa szyba
    lusterko
    może wahacz
    i trochę drobnicy

  • 7. Data: 2013-01-26 23:32:08
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > sanki pod silnikiem
    > lewa podłużnica
    > prawa szyba
    > lusterko
    > może wahacz
    > i trochę drobnicy

    No właśnie - jak to jest, masz sponsora, specjalne ubezpieczenie, czy
    sam bulisz za taką naprawę? Pytam z ciekawości, bo jesli ubezpieczenie,
    to jak wyglądają stawki w stosunku do normalnego AC (3x, 5x tyle co
    normalne?)

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2013-01-26 23:52:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 26 Jan 2013 23:32:08 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > No właśnie - jak to jest, masz sponsora, specjalne ubezpieczenie, czy
    > sam bulisz za taką naprawę?

    Sam płacę.
    Tanio nie jest, ale znowu nie jest to jakiś dramat - w 1000zł się
    zmieszczę. Bywało gorzej.

    > Pytam z ciekawości, bo jesli ubezpieczenie,
    > to jak wyglądają stawki w stosunku do normalnego AC (3x, 5x tyle co
    > normalne?)

    Są takie ubezpieczenia, ale stawki i warunki są raczej nieciekawe.
    Trudno się dziwić, bo dzwony po prostu się zdarzają i w zasadzie są
    nieuniknione w tym sporcie. A z założenia ubezpieczyciel musi na ty
    mzarabiać.

    Stawki raczej liczone w tysiącach zł za jeden dzień (czy tam rajd - czyli
    weekend), w praktyce takie coś kupuje się tylko w przypadku drogich
    wypożyczanych samochodów rajdowych gdzie chodzi o ochronę na wypadek
    całkowitego zniszczenia samochodu wartego kupę kasy, a nie takie tam
    obcierki jak moja.

  • 9. Data: 2013-01-27 00:04:57
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-26 22:57, Tomasz Pyra pisze:
    > No to dziś zaliczyłem pierwszego rajdowego dzwona:
    > http://www.youtube.com/watch?v=gspFAmVw5gs

    gdyby stał tam fotoradar to byś tak nie popierdalał i nic by się nie stało!

    :P

  • 10. Data: 2013-01-27 00:05:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-26 22:57, Tomasz Pyra pisze:

    > No to dziś zaliczyłem pierwszego rajdowego dzwona:
    > http://www.youtube.com/watch?v=gspFAmVw5gs

    gdyby stał tam fotoradar to na pewno nic takiego by się nie stało!