  • 61. Data: 2012-05-24 13:11:36
    Temat: Re: Pierwsza autostrada w Mazowieckim
    Od: komar <k...@1...cc>

    > Nie napiszę ChGW, bo to zaraz rechoty wywoła...

    to "ChGW" rozumiem, że odpowiada za zburzenie tych setek kilometrów autostrad
    zbudowanych
    za poprzedników?

  • 62. Data: 2012-05-24 13:19:20
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-05-23 15:33, Chris pisze:
    > masti nabazgrał(a):

    > Nad niczym ... ale jak oddają niech to zrobią z głową, skoro za tydzień ma być już
    lepiej
    > to lepszym wyjściem było by poczekać z oddaniem a tak tylko utrudnili innym życie.

    Organizacyjnie łatwiej jest oddawać odcinkami, na raty niż od razu całość.
    Już widzę te krzyki, że gotowa autostrada nie jest otwarta bo czekają na jakiś
    odcinek.
    Eksperci TVN'u z przyklaskiem żądnej nieszczęść widowni wieszali by psy na
    budowlańcach,
    rządzie i każdym kto ma coś wspólnego z drogami, że "taki kawał drogi, który ulżył by

    całej Warszawie" stoi zamknięty bo "nieudacznicy" nie potrafili oddać drogi przed
    terminem
    umownym :)

    Mam nadzieję, że jak już oddadzą tą drogę w czerwcu to kilka osób trochę otrzeźwieje
    przejrzy na oczy a nie będzie ślepo powtarzać katastroficzne wizje dziennikarzy i
    Jarosława.

  • 63. Data: 2012-05-24 13:21:49
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Przejechało się kilka firm, które rzuciły się na zamówienia bez żadnych
    > zabezpieczeń w umowach, gwarancji bankowych, bez niczego. Część to pewnie
    > nawet umów nie spisała na papierze a teraz płacz, lament i wina Tuska.
    > Selekcja naturalna działa także w branży budowlanej.

    O czym ty mowisz, chlopaku. Pierniczysz farmazony jak jakis student, ktoremu
    wszystko wydaje sie proste.
    Selekcja dziala tak, ze z upadajacej firmy wyprowadzana jest kasa, a
    podwykonawcy z umowami czy bez zostaja bez niczego bo pierwszymi
    wierzycielami sa banki, potem nie zostaje juz nic. Zanim, jesli w ogole
    "panstwo" poreczajac wczesniej w pewien sposob za zdobywce kontraktu zaplaci
    tym firmom one juz nie istnieja bo Vat, raty, sraty i inne dlugi....
    Otworz oczy:
    http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/61340
    5,bankructwo_tak_doradza_premier_marcinkiewicz.html

    sz.

  • 64. Data: 2012-05-24 13:22:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    komar nabazgrał(a):

> [...]
    > z drogami, że "taki kawał drogi, który ulżył by całej Warszawie" stoi
    > zamknięty bo "nieudacznicy" nie potrafili oddać drogi przed terminem

    Zawsze mogą być odbiory techniczne i poprawki :) kto to sprawdzi ??

    > Mam nadzieję, że jak już oddadzą tą drogę w czerwcu to kilka osób trochę
    > otrzeźwieje i przejrzy na oczy a nie będzie ślepo powtarzać
    > katastroficzne wizje dziennikarzy i Jarosława.

    Polityka mnie nie interesuje :)

  • 65. Data: 2012-05-24 13:25:18
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > który za parę miesięcy będzie miał znikomy ruch.

    Pogadamy za pare miesiecy, a na razie to pierniczysz.

    sz.

  • 66. Data: 2012-05-24 13:26:31
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > na autostradzie nie ma żadnych świateł, nie wiem jak na to wpadłeś. A co
    > do świetlnych geniuszy to mamy w Warszawie jednego, chyba nie ma większego
    > w psuciu organizacji ruchu talentu na całym świecie, ale na pomysł
    > stawiania świateł na autostradzie to jeszcze na szczęście nie wpadł.

    Wystarcza swiatla na zjezdzie z autostrady na najwazniejszym wezle

    sz.

  • 67. Data: 2012-05-24 13:27:53
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jakub Witkowski nabazgrał(a):

    > Było bardzo dużo czasu na testy z pełnym obciążeniem? Doprawdy? Jak?
    > Wiesz, to jest normalna praktyka inżynierska: robisz tak, jak sądzisz że
    > będzie dobrze, obserwujesz, poprawiasz. Bywa że kilka razy. I nie ma w
    > tym kompletnie nic dziwnego ani nieprawidłowego. Źle to by było dopiero,
    > jakby poprzestano na punkcie pierwszym, albo gdyby nie osiągnięto po
    > którejś tam iteracji, w akceptowalnym czasie, stanu zadowalającego.

    Teraz trzeba powołac parę komisji śledczych w sprawie zmiany ustwaienia
    świateł .. potem protesty ekologów że za długo trzymane czerwone odstrasza
    ptaki .. i na koniec roku może ktoś coś zmieni bo to święta ...

    Tak trudno po otwarciu postawić kogoś do zmiany ustawień ?? takie rzeczy
    można robić od ręki a nie czekać nie wiadomo ile nie mówiąc o tym że systemy
    komputerowe są w stanie robić analizy ruchu ale u nas nikomu się nie chce
    tego robić.

  • 68. Data: 2012-05-24 13:29:50
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Wiesz, to jest normalna praktyka inżynierska: robisz tak, jak sądzisz że
    > będzie dobrze, obserwujesz, poprawiasz.
    > Bywa że kilka razy.

    Chyba na placu zabaw dla dzieci.

    sz.

  • 69. Data: 2012-05-24 13:39:41
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-05-24 13:21, szufla pisze:

> [...]
    > Otworz oczy:
    > http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/61340
    5,bankructwo_tak_doradza_premier_marcinkiewicz.html

    Przede wszystkim to mam wrażenie, że Ty pierniczysz i powtarzasz zasłyszane w mediach

    głupoty. Wątek polityczny zostawiam z boku bo sprawa Marcinkiewicza faktycznie wydaje
    się
    podejrzana, ale nie ma związku z tym, że te kilka firm, które sie przejachało na
    kontraktach z DSS czy COVEC w ŻADEN sposób się nie zabezpieczyło na wypadek
    niewypłacalności ww. Brali ślepo wszystkie zlecenia myśląc, że skoro DSS robi na
    zlecenie
    GDDKiA to na pewno im zapłaci. Kto tam i jak zarządza, żeby wykończyć firmę w kilka
    miesięcy na jednym zleceniu? Nie wiem, czym się zajmujesz, ale w której to gałęzi
    gospodarki w interesach się komuś wierzy na słowo i stawia wszystko na jedną kartę?
    Właściciele firm-podwykonawców odpowiadają za upadki tych firm, a nie rząd który nic
    im
    nie poręczał bo nie jest stroną w tych sprawach.

  • 70. Data: 2012-05-24 13:39:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-05-24 13:27, Chris pisze:

    > Tak trudno po otwarciu postawić kogoś do zmiany ustawień ?? takie rzeczy można
    robić od ręki a nie czekać nie wiadomo ile

    Nie wiadomo ile, to jaki czas, wg Ciebie? Może by jednak najpierw zebrać trochę
    wiarygodnych danych?
    Jak miarodajne jest kilka pierwszych godzin, gdy kierowcy a) rzucają się na nowość,
    b) dopiero uczą się?

    > nie mówiąc o tym że systemy komputerowe są w stanie robić analizy ruchu ale u nas
    nikomu się nie chce tego robić.

    Jasne jakby zainwestowali w system komputerowy na tymczasowym węźle, to by było takie
    racjonalne i efektywne
    wydawanie publicznych pieniędzy, że sam Prezes by nie omieszkał o tym poinformować
    Narodu ;)