  • 21. Data: 2011-05-30 07:54:34
    Temat: Re: Photoshop CS3 Camera RAW 6.4.1 dla 50d, 60D
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-28 02:08:35 +0200, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > tak najlatawiej powiedziec

    Konkrety już padły, czego chcesz więcej?

    > coz pewnie tyle co ludzi tyle opini

    Opinia w dużej mierze zależy od tego, co się robi. Dla fotografa dobrym
    zestawem jest nowy LR + starszy Szop na okazje detalicznego dłubania.
    Ale zawsze możesz iść wbrew temu, co wygodne, Twoja sprawa.

    > ta pewnie licencja pozostanie jak ktos zmieni kompa

    Pewnie pozostanie. W końcu to stary komputer sam dokonał zakupu, nie?

    de Fresz

  • 22. Data: 2011-05-30 07:56:56
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-27 18:05:22 +0200, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> said:

    > Nie wiem jak Ty , ale ja otwieram RAW'y CS4 i LR 2.4 , a mam 50D... LR3
    > jest mega proceso/pamięciożerny w prównaniu z 2.4 i na wolniejszym
    > sprzęcie może średnio to chodzić.

    Generalnie LightRoom nie jest mistrzostwem optymalziacji, ale po
    przesiadce z LR 2.7 na 3 nie odczułem żadnego spowolnienia (acz nie
    mierzyłem ze stoperem), na poniekąd nie pierwszej już młodości E8400 z
    4 GB RAMu.

    de Fresz

  • 23. Data: 2011-05-30 10:42:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    de Fresz napisa?(a):

> [...]
    > przesiadce z LR 2.7 na 3 nie odczułem żadnego spowolnienia (acz nie
    > mierzyłem ze stoperem), na poniekąd nie pierwszej już młodości E8400 z

    IMO taki procek i tak przy pracy w LR ma duzy zapas mocy. Wąskim gardłem
    wydajności zapewne jest u Ciebie HDD.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 24. Data: 2011-05-30 11:52:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-05-30 12:42:37 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > IMO taki procek i tak przy pracy w LR ma duzy zapas mocy. Wąskim gardłem
    > wydajności zapewne jest u Ciebie HDD.

    Rozśmieszasz mnie. Dla mnie nic nie jest wąskim gardłem, bo ten zestaw
    zapierdziela radośnie w tempie zupełnie mnie zadowalającym, dodam że na
    pojedyńczym dysku beż żadnych kombinacji z RAIDami, fyfnastoma
    partycjami etc.

    de Fresz

  • 25. Data: 2011-05-30 12:57:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    de Fresz napisa?(a):

> [...]
    > zapierdziela radośnie w tempie zupełnie mnie zadowalającym, dodam że na
    > pojedyńczym dysku beż żadnych kombinacji z RAIDami, fyfnastoma

    Twoje zadowolenie jest wartoscia najwyzsza i nic nie jest wazniejsze od
    tego ;) Co zupelnie nie wplywa na to co napisalem, ze obecnie pieta
    achillesowa wydajnosci komputerow sa dyski.

    j.

  • 26. Data: 2011-06-25 12:34:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <irvifr$r3e$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Opinia w dużej mierze zależy od tego, co się robi. Dla fotografa dobrym
    > zestawem jest nowy LR + starszy Szop na okazje detalicznego dłubania.

    Ja wymyslilem cos innego.
    Nowy LR plus Photoshop Elements.

    TA