  • 1. Data: 2011-10-07 20:27:46
    Temat: !:Philips AW7530 - pomyślny finał :)
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Witam!!

    Zapytywałem o zenerkę która "dupła" zjarawszy się prawie żywym ogniem, co
    sugerowały pozostałości... ktok po kroku, również dzięki wskazówkom i
    sugestiom z grupy, po analizie scalaków w układzie i porównywania ich danych
    katalogowych, dojrzałem do zakupu zenerki 9v1, tylko kupiłem wyraźnie
    mocniejszą, niż była tamta (wielkością BD135 kontra 1N4148) :), włożyłem na
    miejsce - i pajechali, radio gra, jest stereo, pozostałe zakresy też.
    Magneta nie sprawdzałem jeszcze, ale i tak, skoro ruszyło, znaczy, że jest
    duża szansa, że chodzić będzie wszystko.

    Jeszcze raz - dzięki za rady, wskazówki i sugestie - razem daliśmy radę! :D

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)