  • 11. Data: 2010-10-19 10:59:43
    Temat: Re: Pentium 4 2,6 FSB
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mich@l" <k...@t...cy> wrote in message
    news:i9jr4o$aio$1@inews.gazeta.pl...

    > Siedzę właśnie przy takim "grzejniku" (Pentium D 2,8 GHz). Grzeje tak
    > "mocno", że aż zadowala się radiatorem bez wiatraka. Radiator jest
    > chłodny, chłodniejszy niż aktywnie chłodzony w domowym Athlonie X2.

    Swietne porownanie, zupelnie rozne architektury, 90-65nm w przeciwienstwie
    do nawet 180nm we wczesnych P4.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-10-19 11:26:41
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-19 12:59, kamil pisze:

    > Swietne porownanie, zupelnie rozne architektury, 90-65nm w przeciwienstwie
    > do nawet 180nm we wczesnych P4.

    Procesor wątkodawcy nie jest bynajmniej wykonany w procesie 180 nm.
    Chciałem pokazać szkodliwość i głupotę wynikającą z generalizowania.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 13. Data: 2010-10-19 12:37:47
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 10:49:14 +0200, qwerty napisał(a):

    > Mam lapka z P4 2,8Ghz. Jak mu zapodam obciazenie to z kratek wentylacyjnych
    > wali taki ukrop, ze reki nie mozna z mysza tam utrzymac.
    >
    > Northwood, czy Prescott?

    Northwood

    --
    pozdrawiam