  • 81. Data: 2014-02-10 23:31:13
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    masti <g...@t...hell> napisał(a)

    > nie amerykańską, niemiecką i parę innych

    Dawaj linki.

    --
    Tomek

  • 82. Data: 2014-02-10 23:39:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    <https://en.wikipedia.org/wiki/Highway_hypnosis>
    <http://www.usatoday.com/story/news/nation/2013/07/2
    2/stateline-speed-
    limit/2575047/>
    <http://www.hwysafety.com/hwy_montana.htm>

    itd.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2014-02-11 01:19:52
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    masti <g...@t...hell> napisał(a)

    ><https://en.wikipedia.org/wiki/Highway_hypnosis>

    OK. Jak sie nic nie dzieje to mozna usnąć

    ><http://www.usatoday.com/story/news/nation/2013/07/
    22/stateline-speed-
    > limit/2575047/>

    Tego nie klikam USA Today, to jakby SE, czy Fakt

    ><http://www.hwysafety.com/hwy_montana.htm>

    A tutaj udowodnili, że pomimo zwiększania max dopuszczalnej prędkości,
    bezpieczeństwo paradoskalnie rośnie. I dzieje się tak nawet jak się
    zwiększy ją do nieskończoności.

    No i...?

    Ja Twoją tezę zrozumiałem tak: Po co nam te autostrady, na nich jest
    nudno i (przez to) niebezpiecznie.

    --
    Tomek

  • 84. Data: 2014-02-11 01:34:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomek,

    Tuesday, February 11, 2014, 1:19:52 AM, you wrote:

> [...]
    > zwiększy ją do nieskończoności.
    > No i...?
    > Ja Twoją tezę zrozumiałem tak: Po co nam te autostrady, na nich jest

    Nie trzeba autostrady, żeby było niebezpiecznie. Bardzo niebezpieczna
    droga wojewódzka na Opolszczyźnie: http://goo.gl/maps/W8VMo
    Ponoć najdłuższy odcinek prostej drogi w Polsce. Z bardzo nieciekawą
    statystyką wypadków.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 85. Data: 2014-02-11 07:47:22
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-10 22:42, masti pisze:

    > a wiesz dlaczego autostrady nie są proste? I to nawet w krajach gdzie
    > było na to miejsce? A wiesz dlazego ustawiano koło autostrad kolorowe
    > rzeźby itp? Wbrew pozorom autostrada z ograniczeniem prędkości jest
    > bardziej niebezpieczna od tej bez.

    Ty nie pytaj mnie czego niby nie wiem, a dawaj te linki.
    Podobnie nie pytam co Tobie się wydaje, za to z całą pewnością
    poproszę o linki do tych setek kolorowych rzeźb, które wszyscy
    podziwiają :>

  • 86. Data: 2014-02-11 08:53:57
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-02-10 22:52, masti pisze:

    > nie amerykańską, niemiecką i parę innych

    Skoro nie amerykańską i niemiecką to napisz w końcu czyją, ok?

    --
    pozdro

  • 87. Data: 2014-02-11 09:33:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 07:47:22 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Ty nie pytaj mnie czego niby nie wiem, a dawaj te linki. Podobnie nie
    > pytam co Tobie się wydaje, za to z całą pewnością poproszę o linki do
    > tych setek kolorowych rzeźb, które wszyscy podziwiają :>

    masz linki do pisemek motoryzacyjnych z lat 70tych? to zapodaj

  • 88. Data: 2014-02-11 09:48:09
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 23:49:11 UTC+1 użytkownik Tmek napisał:
    > Od takich uprzejmych wielu juz nie chodzi niestety.
    >
    > Sorry, takie fakty.

    Nie od 'takich uprzejmych', tylko od kretynow, ktorzy:
    a) wyprzedzaja na przejsciach/bezposrednio przed nimi
    b) leza na jezdnie bez rozgladania sie, czy jest bezpiecznie.

    W sobote trafila mi sie kumulacja - przypadek a) i b) w jednym czasie i miejscu...
    http://www.youtube.com/watch?v=n9s3Z_EHzOw

    pablo

  • 89. Data: 2014-02-11 10:01:36
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-11 09:33, masti pisze:

    > masz linki do pisemek motoryzacyjnych z lat 70tych? to zapodaj

    Nie wątpię, że te rzeźby urozmaicające krajobraz oraz 'odnudniające'
    autostrady istnieją do dzisiaj i taką rolę pełnią. Chyba, że od
    tych lat 70 się rozpadły:P

  • 90. Data: 2014-02-11 10:10:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 10:01:36 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Nie wątpię, że te rzeźby urozmaicające krajobraz oraz 'odnudniające'
    > autostrady istnieją do dzisiaj i taką rolę pełnią. Chyba, że od tych lat
    > 70 się rozpadły:P

    sprawdź