  • 481. Data: 2012-05-21 09:56:22
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-21 09:43, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Masz rację, jak widzę pedalarski jad, tak odmienny od rzeczywistości, to
    > jestem jak najdalszy od stania się kolejnym skretyniałym pedalarzem w
    > kolorowym trykociku i obcisłych gaciach.

    Łatwo mozna na Twój temat wyrobić sobie opinię czytając rzucane przez
    Ciebie obelgi. Nie zniżę się do Twojego do dna na którym się znajdujesz.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 482. Data: 2012-05-21 09:56:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    de1.news.atman.pl...

    > Ale jestes oszolomem antyrowerowym.

    Zawsze to normalniejsze niż rowerowym.

  • 483. Data: 2012-05-21 09:58:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Z mojego doświadczenia wynika, że odsetek debili za kierownicą wydaje się
    > być niestety większy.

    Kolejny wojujący pedalarz?
    PLONK

    Który następny chętny?

  • 484. Data: 2012-05-21 09:59:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T...@s...in.the.world ...

    > Ale to nie ja to napisalem...

    przytyk o łapaniu fuchy to nie ty?
    Inne epitety był od innych osób - dlastego pytaem ogólnie WY

  • 485. Data: 2012-05-21 09:59:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MadMan m...@n...wp.pl ...

    > Sugerujesz że jeżdżąc po drogach powinienem mieć gdzieś przepisy?

    nie mam nic przeciwko, jeżeli nad przepisy wyniesiesz zdrowy rozsądek.
    Przykładów jest mnóstwo np.
    - oznakowanie wspomnianej ścieżki rowerowej
    - bezsensowne ograniczenia predkosci (np. Głogowska w Poznaniu, gdzie MO
    regularnie łapała za przekroczenie predkosci, ba chwalili się w gazetach
    ile dziennie wystawiaja mandaty a obecnie podnieśli dopuszczalna predkosc
    do 60 bo ktos sie zorientował, ze to w koncu całkiem ładna droga dwupasmowa
    z pasem rozdzielajacym jadacych w przeciwnym kierunku
    - zakaz jazdy po poboczu (jezeli jest wymalowana ciagla linia) tam gdzie
    widocznosc jest dobra a jazda po tym poboczu pozwoli dac sie łątwiej
    wyprzedzic szybszym
    - wyprzedzanie traktora czy innego równie wolnego pojazdu na zakazie
    - jazda 200km/h po autostradzie gdzie ograniczenie jest do 140.
    Itd, itd.

  • 486. Data: 2012-05-21 09:59:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin 'Yans' Bazarnik g...@...lesie ...

    > Prawie zawsze tak jest, gdy wciśniesz światło w momencie/lub tuż po
    > zaświecenia czerwonego dla ruchu poprzecznego. Wtedy Ty stoisz, oni
    > stoją - bardzo efektywne rozwiązanie komunikacji.

    jeszcze raz powtórze - dobrze ustawione.
    Nie moja wina ze podajesz przykłady sygnalizacji ustawionej źle.

    > Co jest złego w tym, żeby zielone światło dla pieszych zaświecało się w
    > momencie czerwonego dla ruchu poprzecznego pojazdów ?

    to, ze wtedy mozna puscic inaczej potoki samochodów.
    Przykładowo, jeżeli dla pieszych jest czerwone, mozna puscic jakies prawo
    czy lewo skrety na bezwarunkowym zielonym.

  • 487. Data: 2012-05-21 09:59:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek u...@d...invalid ...

    > Czyli statystycznie są was na tej wycieczce tysiące;)

    jezdzimy tak rzadko w większej grupie ze statystycznie to jedzie nas pol
    osoby :)

  • 488. Data: 2012-05-21 09:59:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > zgadza się Watsonie! Dlatego piszę, że być moze i ze probowałbym.
    > Tam kostka jest stosunkowo krótko i na prostej drodze.

    Zazwyczaj jadę przez Al. Niepodległości i Solną, tam kostki nie ma a i tempo
    lepsze.

  • 489. Data: 2012-05-21 10:00:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-21 06:16, Shrek pisze:
    (...)
    > Bez przesady. Moja kondycja jest raczej przeciętna, nie cwiczę
    > kolarstwa, a po prostu jak jest ładna pogoda to jadę do pracy rowerem. I
    > nie mam specjalnego problemu, żeby utrzymać 30 między światłami.

    Pomijając już różne głupoty, które tutaj napisano to jednak te 30km/h
    na dłuższym odcinku niewiele osób osiąga, podobnie jak niewielki jest
    odsetek tych, którzy jadą jeszcze szybciej. Średnia będzie zależała od
    trasy, ale zgadzam się z Tobą, że będzie ona mocno powyżej 8 km/h
    i to raczej tak ze 2 razy :)
    No, ale flejm fajny, pedały, idioci, idealni kierowcy (w tym tacy,
    których nic nie zaskoczy), idealni rowerzyści, idealne ścieżki
    i oczywiście pełna harmonia i współpraca na drogach ;)

  • 490. Data: 2012-05-21 10:02:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jpcsf7$kdl$...@i...gazeta.pl...

    >Nie zniżę się do Twojego do dna na którym się znajdujesz.

    Nie zrozumiałeś, chodziło o to, ze to ja nie mam zamiaru zbliżać się do dna
    na którym jesteś Ty i Twoi trollowaci koledzy złośliwie trollujący z NTG.