  • 231. Data: 2012-05-19 16:44:21
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    >> Głupszego pytania nie potrafiłeś zadać?
    >
    > A co jest nie tak z tym pytaniem?

    Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Jest głupie.

  • 232. Data: 2012-05-19 16:45:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp7d57$cbm$1@mx1.internetia.pl>,
    "Master_Disaster" <m...@v...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    org...

    > Cykloczym? ;-D
    >
    > Leczyć to się powinno głupotę, chamstwo i parę innych przypadłości, które to
    > w połączeniu z rowerem skutkują j/w.

    Podobnie jak glupota i chamstwo w polaczeniu z samochodem.

    > W takim razie tak, nienawidzę kolarzy-srolarzy w trykocikach.
    >
    > Żeby nie było: rower mam, nawet jeżdżę rekreacyjnie, mam gdzie bo lasków i
    > tym podobnych sporo w mojej okolicy.
    Ojej, niektorzy za to jezdza rowerem wokol piaskownicy.
    Niektorzy na trenazerze w domu albo na silowni.
    Czy to tez sa rowerzysci?

    --
    TA

  • 233. Data: 2012-05-19 16:51:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    de2.news.atman.pl...

    org...

    > Podobnie jak glupota i chamstwo w polaczeniu z samochodem.

    Pewnie tak.
    Ale co robisz na grupie samochodowej?
    Nie pomyliło Ci się aby coś?

    P.S.
    Ciekawe, ale to Twój pierwszy post który widzę, a z cytatów wynika że już
    wcześniej coś pisałeś (choć niezbyt mądrze, bo z pozycji pedalarza).
    Coś w adresie zmieniłeś?

  • 234. Data: 2012-05-19 17:00:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp7q33$cvv$83@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Marcin 'Yans' Bazarnik

    > Ja nawet teraz potrafię wskoczyć rowerem (całym) na krawężnik. Bokiem
    > pewnie też, chociaż musiałbym pewnie trochę poćwiczyć. Wy tego nie
    > potraficie? ROTFL, pedalarze od siedmiu boleści. Mówiłem, że to same
    > niedorajdy i stąd większość problemów.

    Poziomym tez?
    Szacun!

    --
    TA

  • 235. Data: 2012-05-19 17:01:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp7q02$cvv$82@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Titus_Atomicus

    > A może po prostu kopnij się w głowę? To powinna być skuteczniejsza
    > terapia.

    Ale po co? Pogadamy za 5 lat.

    --
    TA

  • 236. Data: 2012-05-19 17:05:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp7pta$cvv$81@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Titus_Atomicus

    > Ale zatrąbić koło ucha mogę. Rowerzysta jadący tam gdzie nie powinien
    > niewątpliwie stwarza zagrożenie, co uzasadnia użycie sygnału dźwiękowego.

    Ale dlaczego rowerzysta stwarza dla ciebie jakies zagrozenie?
    Masz jakies fobie?
    Faktycznie zjezdzajac ul. Belwederska [WAW] ( z predkoscia ok. 40-45)
    zawsze widze i slysze doprowadzonych do bialej goraczki kierowcow ktorzy
    KONIECZNIE musza mnie wyprzedzic i obtrabic.
    Chora ambicja?

    --
    TA

  • 237. Data: 2012-05-19 17:06:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Użytkownik T...@s...in.the.world ...

    > ?
    > widziałes kiedys porządną lampkę diodową?

    A potrafisz przeczytac ze zrozumieniem to co napisalem?

    --
    TA

  • 238. Data: 2012-05-19 17:09:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4fb7b376$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Ale co robisz na grupie samochodowej?
    > Nie pomyliło Ci się aby coś?
    Nie.
    Mialem kiedys kilka samochodow. Mam prawo jazdy od cwerc wieku. To chyba
    moge tu sobie flejmowac?

    > P.S.
    > Ciekawe, ale to Twój pierwszy post który widzę, a z cytatów wynika że już
    > wcześniej coś pisałeś (choć niezbyt mądrze, bo z pozycji pedalarza).
    > Coś w adresie zmieniłeś?

    Po padzie onetu nadaje przez ATMANa. Ale nie zawsze wpuszcza. Wiec na
    zmiane korzystam z aioe.org. Pewnie na twoim serwerze tego nie widac?
    Google to widza.

    --
    TA

  • 239. Data: 2012-05-19 17:11:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp8bk5$cvv$101@usenet.news.interia.pl>,
    to <t...@i...pl> wrote:

    > begin Titus_Atomicus

    > Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Jest głupie.

    Twoim zdaniem.
    Mowia ze nie ma glupich pytan.

    --
    TA

  • 240. Data: 2012-05-19 17:29:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Titus_Atomicus

    > Poziomym tez?
    > Szacun!

    Poziome rowery to promil promila. Nikt nie będzie specjalnie dla nich
    budował ścieżek. Jak chcesz jeździć na jakimś debilnym wynalazku, to
    sobie radź. Notabene ci na poziomych jeżdżą po ulicach najgorzej ze
    wszystkich, posuwanie na tym płaszczaku po drogach publicznych powinno
    być ustawowo zabronione.