  • 221. Data: 2012-05-19 15:46:48
    Temat: Re: Pedalarze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > z drugiej strony ty, Cavallino oczekujesz, ze mozesz jezdzi tak jak sie
    > jezdzi,a nie tak jak wymyslił dla ciebie organizator rucuhu.
    > I dodatkowo proponujesz, aby organizator ruchu wprowadził dodatkowe
    > usprawnienia, któe będa korzystne dla ciebie.

    A co, mam żądać ułatwień dla pedalarzy?
    Nie ma tak dobrze, każdy gardłuje za tym, co jemu jest wygodne.
    Pedalarze są w tym świetni, ostatnio wprowadzone przepisy nie mają dokładnie
    NIC wspólnego z bezpieczeństwem ruchu, a wręcz przeciwnie - znacząco je
    zmniejszają.

  • 222. Data: 2012-05-19 15:59:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > I CKJ?

    Nie, ZPM...

  • 223. Data: 2012-05-19 15:59:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@i...pl ...

    > Tylko te 30 dla roweru to tyle co 200 dla samochodu.

    :)
    Przepraszam, ale to jest głupota roku, jaką przeczytałem na grupie w 2012.
    Naprawde przerpaszam, nie lubie takich epitetów ale nic innego w tym
    przypadku napisać się nie dało.

    Z ciekawości. Skoro 30 na rowerze = 200 w samochodzie to do czego porównasz
    60km/h na rowerze? Bo to już predkośc jest spora, ale jak najbardziej do
    osiągnięcia na zwykłym góralu więc...?

  • 224. Data: 2012-05-19 16:06:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik to t...@i...pl ...

    > :)
    > Przepraszam, ale to jest głupota roku, jaką przeczytałem na grupie w 2012.

    Trochę przesadził, ale dużo mniej niż opowiadacze co to wyciągają średnią 30
    po mieście.

> [...]
    > porównasz
    > 60km/h na rowerze? Bo to już predkośc jest spora, ale jak najbardziej do

    Halupczok kiedyś na jakimś zjeździe osiągał prawie 100 km/h, podeprzyj się
    jeszcze tą prędkością, że też się da.
    A ja ostatnio widziałem auta które znacznie przekraczały 200 i to na zwykłej
    jednopasmowej ulicy w mieście (konkretnie Baraniaka).
    Tylko co z tego?

  • 225. Data: 2012-05-19 16:23:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > :)
    > Przepraszam, ale to jest głupota roku, jaką przeczytałem na grupie w
    > 2012. Naprawde przerpaszam, nie lubie takich epitetów ale nic innego w
    > tym przypadku napisać się nie dało.

    Przestań pieprzyć głupoty, prędzej znajdziesz samochód, którym da się
    jechać 200 km/h przez dwie godziny niż rowerzystę, który będzie w stanie
    jechać na swoich rowerku 30 km/h przez te dwie godziny.

    > Z ciekawości. Skoro 30 na rowerze = 200 w samochodzie to do czego
    > porównasz 60km/h na rowerze? Bo to już predkośc jest spora, ale jak
    > najbardziej do osiągnięcia na zwykłym góralu więc...?

    60 km/h na MTB, ROTFL! MTB ma zwykle "najcięższe" przełożenie pozwalające
    na jazdę z ok. 30-35 km/h przy odpowiedniej kadencji, wszystko powyżej to
    kręcenie nogami młynka, nie mówiąc o tym, że >30 km/h przez dłuższy czas
    da radę jechać może <1% rowerzystów.

    Jechałem 70 km/h na MTB i doskonale wiem w jaki sposób wygląda
    osiągnięcie takiej prędkości na tym rowerze, chociaż miałem wtedy świetną
    kondycje i bardzo dobrej klasy rower z semislickami i dużo "cięższym"
    przełożeniem niż większość MTB (44/11).

  • 226. Data: 2012-05-19 16:26:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > To, że Twój rower (używany raz w roku, wiemy) nie jest szeroki, to nie
    > znaczy, że żaden rower nie jest szeroki, misiaczku.

    Widziałeś kiedyś rower?

  • 227. Data: 2012-05-19 16:28:09
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Pierdolisz jak potłuczony mkarwan.

    Wyciśnij pryszcze Mareczku i zarabiaj na sensowne auto. Za parę lat
    przestaniesz pieprzyć od rzeczy o rowerkach na samochodowych grupach.

  • 228. Data: 2012-05-19 16:29:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > aha, czyli myslac o nich, nie bacz na cała reszte rozsądnych wyciągasz
    > wnioski a propos projektowania dróg. Wydaje się, że nie jest to zbyt
    > rozsądne.

    Pozostali nie muszą wskakiwać na krawężniki, mogą po prostu na nie powoli
    wjechać. Jak ktoś tego nie potrafi, to nie umie jeździć rowerem i nie
    powinien tego robić.

  • 229. Data: 2012-05-19 16:31:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > a, czyli twoja wypowiedz nie miała na celu pokazania różnicy miedzy
    > wypadkiem stricte samochodowym a samochodowym vs rowerowym.
    >
    > Po prostu stwierdziłes fakt. Ok, rozumiem.

    Twierdzisz, że rowerzysta nie stwarza zagrożenia, że najwyżej zaszkodzi
    sam sobie itp. Jest to bzdura, bo nawet jak sam, z własnej głupoty się
    rozwali i zejdzie to narobi innym mnóstwo kłopotu, stracą przez niego
    czas, nerwy, a może i zdrowie.

  • 230. Data: 2012-05-19 16:42:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jp7pg6$cvv$79@usenet.news.interia.pl>,