  • 61. Data: 2012-06-18 00:14:04
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 17 Cze, 21:40, "s...@g...pl" <s...@g...pl>
    wrote:

    > Widzimy. A co tam.

    Ktoś mi powie o co chodzi?

    Jak przychodzi ktoś na grupę i pyta o peceta, to jest trolem?

    Pytam serio. Chciałbym coś wynieść z tej dyskusji.

    Ja się bardziej interesuje filozofią niż informatyką, może dlatego
    wygląda to totalnie dyletancko.

    To jak? Można wiedzieć co tak bardzo rzutuje na moją osobę co widać w
    moim zachowaniu, a czego ja nie widzę?

    P.S. Moja znajoma nosi okulary. Idziesz do optyka i za naprawdę dobry
    towar mogą Ci zaśpiewać ... powiedzmy 2 tysiące. Tytanowe ramy i
    superpocieniane soczewki.

    Ale ponieważ już zna rynek, to idzie i mówi, daję 1200. I tyle
    wychodzi, no może 1250.

    Z kompami podejrzewam jest podobnie, tylko że jak gadam z gościem w
    sklepie, to on widzi, że ja się nie znam, patrzy na mnie, uśmiecha się
    i liczy na tym kalkulatorku ceny jakie mu się podobają.

    Przychodzę tutaj i normalnie się pytam, a Wy się podśmiechujecie, że
    przyszedł troll?

    O co biega? Może chodzi o to, że trzeba być zieloną żabką, żeby
    wykumać, że są trzy procki i 32G Ramu to ok, a pocienione ultrabooki
    to są mocno przyciemnione z ceną stare kompy?

    Jeżeli kogoś obraziłem moim grzecznym zachowaniem, to niech powie.
    Chętnie go przeproszę.

  • 62. Data: 2012-06-18 00:18:08
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    No dobra, to chcę coś takiego:

    Procek: i7
    Ram: 32G
    SSD: 60G
    Twardziel: 2T
    Płyta: standard, tylko żeby się nie muliła
    Obudowa: standard
    Grafika: standard
    Muzyka: standard
    Zasilacz: standard, nowe i na gwarancji

    Jaka jest normalna cena takiego zestawu? Na ile można to stargować?

    Okulary można z 2000 do 1250 na przykład, jak sprzedawca ma możliwość
    negocjowania ceny (trzeba wiedzieć gdzie pójść, asortyment jest
    wszędzie taki sam) i widzi, że nie rozmawia z laikiem.

    Dziękuję i pozdrawiam,

    D.

  • 63. Data: 2012-06-18 00:18:58
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-18 00:14, Dyletant pisze:
    > Ja się bardziej interesuje filozofią niż informatyką, może dlatego
    > wygląda to totalnie dyletancko.

    Jakbys był taki inteligentny i na dodatek filozof to juz dawno bys sobie
    wyszukał, porównał i wybrał to co Ci pasuje za pomocą portalu google i
    ceneo.

    --
    animka

  • 64. Data: 2012-06-18 01:09:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "januszek" napisał:

    > JoteR, Dylatant nas tu sprytnie troluje ;)

    Możliwe. Ale że:
    a) nie bluzga jak Miecio T. z Zielonej G.
    b) nie przynudza jak Eneuel
    c) nie toppostuje jak 666 i jego kolejne wcielenia
    d) nie defekuje ortami jak np. ostatnio kolega z rezerwatu
    e) nie pszemoli jak wiadomo kto
    f) nie kolinuje (chyba, że...? apage!)
    g) nie wciska złomu z (za przeproszeniem) Allegro
    h) i ogólnie - jak dotąd - zachowuje się
    zatem nie widzę powodu, żeby stosować jakąś obstrukcję.
    Masz jakieś niemiłe doświadczenia z innych grup? Rzuć linka, się oceni.

    JoteR

  • 65. Data: 2012-06-18 06:05:26
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "JoteR" napisał:

    > 30 GB na dysk systemowy dla tego systemu? Bez sensu.

    Przede wszystkim ten system jest bez sensu.

    Remek

  • 66. Data: 2012-06-18 06:09:30
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Dyletant" napisał:

    > To znaczy, że sam się z tego wątku czegoś nauczysz ...

    Jedyna nauka z tego wątku płynie taka, że troll który chwali się kasą chce
    sobie złozyć jakiegos potwora zamiast komputera, a na dodatek nie wie po co.

    Remek

  • 67. Data: 2012-06-18 06:13:21
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Jacek" napisał:

    > Mało RAMu. Wyobraź sobie 1 miliard procedur, do tego 3 miliardy funkcji.
    > Mało, a i z dyskiem bedą problemy, jak makro będzie miało While bez
    > inkrementacji.

    Kolejny troll. Jakis wysyp, czy co? Procedura, funkcja, makro? Czy Ty w
    odóle wiesz co to jest?

    Remek

  • 68. Data: 2012-06-18 06:55:50
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 06:13:21 +0200, Remek napisał(a):

    > Kolejny troll. Jakis wysyp, czy co? Procedura, funkcja, makro? Czy Ty w
    > odóle wiesz co to jest?
    >
    > Remek

    Jako że zajmuję się zawodowo prgramowaniem, to nie za bardzo wiem.:)

  • 69. Data: 2012-06-18 09:05:57
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Dyletant" <d...@y...pl> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Pięć kawałków za to?

    Promocja.

  • 70. Data: 2012-06-18 09:09:25
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Jacek" napisał:

    > Jako że zajmuję się zawodowo prgramowaniem, to nie za bardzo wiem.:)

    Jasne. Zawodowo. Tylko co programujesz? Pralki, lodówki, czy telewizory? Bo
    jeśli pod Windows to powinieneś wiedzieć, że procedura = funkcja. A makro???
    To szerokie pojęcie. Wątpię, czy wiesz cokolwiek o pisaniu programów na PC.

    Remek