  • 51. Data: 2012-06-17 18:45:46
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 17 Cze, 13:49, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Nie widzicie, e  Dyletant, to nie dytetancki troll?
    > Robi to wy mienicie.

    Nie kumam. Że jestem dyletantem w tych sprawach, to wiem.

    Ale co znaczy "dyletancki troll"?

    Koleś który wpada na grupę żeby się zapytać jak to jest ze składaniem
    kompa?

    Aaaaaaaa... kumam ;D

    P.S. Nie wiem jak wy, ale ja na razie jestem do przodu, bo nie kupuję
    ultrabooka.

    Popytałem Was, poczytałem i doszedłem do wniosku, że Soniak, którego
    chciałem kupić w porównaniu z mocą obliczeniową w tej chwili na rynku
    za tę samą kasę to pocieniany Atari.

  • 52. Data: 2012-06-17 18:47:39
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 17 Cze, 13:55, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Dnia Sun, 17 Jun 2012 00:22:54 -0700 (PDT), Dyletant napisa (a):

    > Ma o RAMu. Wyobra sobie 1 miliard procedur, do tego 3 miliardy funkcji.
    > Ma o, a i z dyskiem bed problemy, jak makro b dzie mia o While bez
    > inkrementacji.
    > Karm swoimi problemami ch tnych do pomocy.:)

    Ok. Ile warto w przybliżeniu zapłacić za to, co napisałem?

  • 53. Data: 2012-06-17 18:49:55
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 17 Cze, 14:41, "T.F." <t...@U...wp.pl> wrote:
    > "Jacek" ...

    > Widzimy.
    > I nie karmimy.

    Serio, nie kapuję. Ktoś tu uważa że jestem trolem, bo pytam się o
    peceta?

    Bo jestem miły a u nas religia zabrania, trza zaraz batem a potem
    gwoździami do krzyża bo inaczej ani rusz? Niedobrze :(

    Welcome to Poland? ;D

  • 54. Data: 2012-06-17 21:38:39
    Od: "s...@g...pl" <s...@g...pl>

    W dniu 16.06.2012 08:44, januszek pisze:
    /.../
    > Wczesniej chcial kupil ultrabooka ;) Dostal kilka propozycji ale zadna
    > mu sie nie podobala bo zupa byla slona czy cus ;P

    Ja odbyłem podobną dyskusję w kategorii econo. Lapek czy pudło i za ile?
    Ta platforma AMD E-300 to ma jakąś wydajność przy zegarze 2x1.3 GHz?
    Bo stacjonarka ma 2x3.2 GHz?

    Przy przesiadce z Athlona 1600+?

    Z kolei Intele to szaleństwo jakiś Celeronów, Pentiumów itp?

    Czas działania na baterii?
    Niestety obecnie tanie lapki są w wersji dla mnie czyli bez systemu.

  • 55. Data: 2012-06-17 21:39:16
    Od: "s...@g...pl" <s...@g...pl>

    W dniu 17.06.2012 01:09, Dyletant pisze:
    /.../

    > O czymś zapomniałem?

    Do czego kurna?

  • 56. Data: 2012-06-17 21:40:22
    Od: "s...@g...pl" <s...@g...pl>

    W dniu 17.06.2012 13:49, Jacek pisze:
    > Nie widzicie, że Dyletant, to nie dytetancki troll?
    > Robi to wyśmienicie.

    Widzimy. A co tam.

  • 57. Data: 2012-06-17 21:43:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Dobra, powiem technikowi, który to będzie robił.
    >
    > A cena, jaka orientacyjnie?

    Pincet.

  • 58. Data: 2012-06-17 22:10:13
    Od: "s...@g...pl" <s...@g...pl>

    W dniu 17.06.2012 12:53, januszek pisze:
    > JoteR napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > JoteR, Dylatant nas tu sprytnie troluje ;)
    Ja ten styl już gdzieś widziałem.
    Ubuntu niech se zainstaluje.

  • 59. Data: 2012-06-18 00:06:13
    Od: Dyletant <d...@y...pl>

    On 17 Cze, 21:39, "s...@g...pl" <s...@g...pl>
    wrote:
    > W dniu 17.06.2012 01:09, Dyletant pisze:
    > /.../

    > Do czego kurna?

    O zasilaczu :D

  • 60. Data: 2012-06-18 00:06:43