  • 11. Data: 2009-11-21 21:15:04
    Temat: Re: Payback ładuje Orange
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Tylko ze dawniej za uzywanie telefon w Orange cos sie jednak
    > dostawalo, chocby to bylo tylko symboliczne 50 zl doladowania co dwa
    > lata.
    >
    > Teraz jak ktos mniej gada to moze dostac .. rekawice kuchenna, bo na
    > doladowanie to nie usklada do konca zycia :-)

    tylko ze teraz gadasz po 29gr, dzieki pakietom po 10/24gr a dzieki
    bonusom kolejne 20% taniej. w którymś tam abo mozesz kupić usługę
    obniżającą połączenia do 40 groszy...
    Dziwisz sie firmie Orange ze zakończyła profit - ja nie. Dziwisz sie
    firmie ORange ze podjęła współprace z paybackiem i 10cioma innymi
    firmami? ja nie...
    Odejdziesz, bo mimo niskich cen chcesz jeszcze punkciki? ja nie.......

    ToMasz

  • 12. Data: 2009-11-22 09:47:45
    Temat: Re: Re: Payback ładuje Orange
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Odejdziesz, bo mimo niskich cen chcesz jeszcze punkciki? ja nie.......

    no wlasnie, wowczas sami sobie placilismy za te punkciki bo ceny
    polaczen byly wyzsze i pewnie wyzsze marze byly.
    ja tam wole miec polaczenia po 20pare groszy i miec payback niz
    polaczenia po 75gr, (czy dawniej 1,75zł) i stary profit.
    oczywiscie profit byl super, ale co dobre zawsze szybko sie konczy!

  • 13. Data: 2009-11-22 17:33:01
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Nov 2009 22:15:04 +0100, ToMasz wrote:

    >tylko ze teraz gadasz po 29gr, dzieki pakietom po 10/24gr a dzieki
    >bonusom kolejne 20% taniej. w którymś tam abo mozesz kupić usługę
    >obniżającą połączenia do 40 groszy...

    Ale poprzednio ladowalem 50zl/3 miesiace i teraz tez :-)

    >Dziwisz sie firmie Orange ze zakończyła profit - ja nie. Dziwisz sie
    >firmie ORange ze podjęła współprace z paybackiem i 10cioma innymi
    >firmami? ja nie...

    No to po co w ogole wspolpracuja ? Zawsze by im ten procent wiecej
    zostalo.

    >Odejdziesz, bo mimo niskich cen chcesz jeszcze punkciki? ja nie.......

    Kto wie, moze i odejde. Czas sie zastanowic nad przyszloscia, a tu
    Orange skreslil sobie drobna zalete ..

    J.