  • 201. Data: 2013-09-16 08:22:29
    Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    Od: p...@g...com

    powoli do umyslow polskich sedziow zaczyna docierac to co dla reszty cywilizowanej
    Europy jest oczywiste ...

    P.

  • 202. Data: 2013-09-16 08:58:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Bogaci sprawcy są w zdecydowanej mniejszości. Ideą ubezpieczeń jest
    > to, żeby poszkodowany nie był zalezny od wielkości majatku sprawcy.

    Właśnie to napisałem.

    --
    Liwiusz

  • 203. Data: 2013-09-16 09:03:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-15 20:38, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl>

    > Puknij się. Jakby miał płacić z własnej kieszeni to by to ubezpieczenie
    > nie miało żadnego sensu.

    Sens takiego ubezpieczenia mógłby wynikać z jego obowiązkowości.

    --
    Liwiusz

  • 204. Data: 2013-09-16 09:09:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-16 00:06, Marek Dyjor pisze:

    > warto jednak zajżeć na jakiś kalkulatorek drogi hamowania zanim sie
    > zacznie trenować rajdy w mieście...
    >
    > 50 km/h 18m
    >
    > 70 km/h 34m
    >
    > 130km/h 120m
    >
    > 180km/h 227m
    >

    > niestety ale droga hamowania rośnie w kwadracie prędkości, podobnie
    > energia zderzenia.
    >
    > czyli jadąc 70km/h jest szansa że nawet gdy coś nam wyskoczy to
    > zdążymy wychamować do predkosci która nikogo nie zabije
    >
    > przy 130 właściwie już takiej szansy nie mamy,

    Ciekawa argumentacja. Taka a posteriori.

    Gdyby tam było "40", to byś pisał:

    "czyli jadąc 40km/h jest szansa że nawet gdy coś nam wyskoczy to
    zdążymy wychamować do predkosci która nikogo nie zabije
    przy 70 właściwie już takiej szansy nie mamy"

    --
    Liwiusz

  • 205. Data: 2013-09-16 09:20:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    14 Sep 2013 19:25:18 GMT, tᴏ

    > Dlatego jak nie mam pewności
    > co się dzieje na WSZYSTKICH pasach, to nie skręcam.

    Dlatego jeździ się jak jeździ. Potem stoję za jakimś paździerzem zanim się
    totalny przeciąg na ulicy nie zrobi, bo jedzie jakiś "strachliwy".
    Przepraszam, przezorny. Wszsytko to przez jednego pieprzonego tłumoka na
    setki tysiecy kierowców, który nie ma instynktu samozachowawczego.

    --
    Pozdor Myjk

  • 206. Data: 2013-09-16 09:35:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-16, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > Przepraszam, przezorny. Wszsytko to przez jednego pieprzonego tłumoka na
    > setki tysiecy kierowców, który nie ma instynktu samozachowawczego.

    Zbawi Cie 15s? Tylko idiocie wydaje sie, ze skoro nie widzi co sie dzieje
    na drodze to znaczy, ze jest pusto. A pozniej taki kretyn wyjezdza na
    lewoskrecie na slepo no bo przeciez on nic nie widzial to jak mial
    przejechac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 207. Data: 2013-09-16 09:37:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Sep 2013 07:35:25 +0000 (UTC), AZ

    > Zbawi Cie 15s?

    Zbawi. Zwłaszcza jak stoję 10 albo 20 w kolejce i przed sobą mam wszystkich
    takich "bojaźliwych". I nie,nie mam do nich pretensji -- tylko właśnie do
    tych debili z naprzeciwka których się muszą wystrzegać. To tak na wszelki
    wypadek podkreślam, bo najwyraźniej nie załapałeś, po raz kolejny,
    przekazu.

    > Tylko idiocie wydaje sie, ze skoro nie widzi co sie dzieje na drodze
    > to znaczy, ze jest pusto. A pozniej taki kretyn wyjezdza na lewoskrecie
    > na slepo no bo przeciez on nic nie widzial to jak mial przejechac?

    Tylko idiota uważa, że jest pępkiem świata -- jak on jedzie i wszystko
    widzi i ma pierwszeństwo, to znaczy że inni też go muszą widzieć.

    --
    Pozdor Myjk

  • 208. Data: 2013-09-16 09:46:53
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-15 18:07, J.F. pisze:

    > W kraju gdzie jednak nie kazdy ma samochod ?

    Jaki masz problem? Przecież w takim ubezpieczeniu bez problemu
    umieszcza się osoby, które nie posiadają pojazdu.

    > No to powoli ucinaja. W swoim wlasnym, dobrze pojetym interesie.

    W moim też.

    > Podaj zrodlo swojej statystyki :-P

    http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__raporty_roczne.html

    > A mnie sie tam wydaje ze nie zachowal nawet pojedynczej, i w dodatku
    > byl zle wyszkolony.

    Masz rację, wydaje Ci się:>

  • 209. Data: 2013-09-16 11:03:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Sep 2013, Artur Maśląg wrote:

    > Wszyscy? Choćby sędzia był innego zdania.

    Sędzia uznał ze nie było wymuszenia, czy tylko uznał kogo innego
    winnym wypadku?
    Bo przypomnę, że "gołe" przepisy ruchu (w tym dotyczące pierwszeństwa)
    nie przesądzają jeszcze o odpowiedzialności za wypadek, wyżej stoją np.
    "spowodowanie niemożliwości" oraz umyślność.

    pzdr, Gotfryd

  • 210. Data: 2013-09-16 11:05:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 15 Sep 2013, Marek Dyjor wrote:

    > ale zdajesz sobie sprawę że w wielu miejscach nigdy by się nie dało włączyć
    > do ruchu?

    Dałoby się, tylko fotoradar z patrolem musi stać przed skrzyżowaniem ;)

    pzdr, Gotfryd