  • 261. Data: 2013-09-19 19:03:39
    Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Moze z Ciebie taki "arbiter elegantiarum" ze nic nie robisz tylko jezdzisz
    > 45 po Warszawawie i pilnie sie rozgladasz komu by tu jeszcze dzis
    > kulturalnie ustapic.

    Jadę se dzisiaj za takim samochodem. Ładnie daje włączyć się innym do ruchu
    itp itd. Tylko ... mamy zielone światła a ta zwalnia na pustym dojeździe
    tak, że oczywiście zapalają się żółte. By jeszcze bardziej pechowo było ..
    za chwilkę jechałem w drugą stronę i ... ten sam samochód przede mną. To
    jakaś staruszka była...

  • 262. Data: 2013-09-22 22:43:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > co do mgly to nic nie mowmy, bo u nas jak zalegnie, to karambole sa
    > duze.
    >
    > Ja o zwyklym deszczu. Widocznosc dobra, droga sliska, a te cholery 140
    > i ani mysla zwolnic. I nie wypadaja z drogi.

    no jak przy zwykłym deszczu ci nie spada widoczność to można ciąć... ale
    widzę że już do 140 zjechałeś.

  • 263. Data: 2013-09-22 23:22:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Sep 2013 22:43:52 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > no jak przy zwykłym deszczu ci nie spada widoczność to można ciąć... ale
    > widzę że już do 140 zjechałeś.

    Jak jest sucho, to oni tez w wiekszosci 180 nie jada.
    Wiec jak zacznie padac, to ta wiekszosc nie zwalnia.

    J.