  • 31. Data: 2010-10-19 16:24:16
    Temat: Re: Parkowanie pojazdu pod budową.
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-10-16 21:56, Filip KK pisze:

    > Da się usunąć, trzeba drapać delikatnie.. A potem pozostaje pasta tempo.
    > :/ Nie mam czasu się tym zajmować...

    no tak ale czas na produkowanie się w tym wątku masz... dziwne

  • 32. Data: 2010-10-23 17:44:42
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    Filip KK wrote:
    > Witam, zaparkowałem pojazd pod budową. Niestety pech chciał, że mam
    > ochlapane prawie całe auto betonem. Jestem tym faktem bardzo
    > niepocieszony. Co mogę w tej kwestii zrobić? Macie jakieś pomysły? :)

    Możesz to bardzo łatwo zmyć. Na betoniarni gdzie mają "gruszki"
    (betonowozy) zapytaj o kwas solny. Maja taki roztwór kwasu + inne cuda
    chemikalia, że pięknie beton z lakieru można zmyć. Sami tym myją auta
    codziennie po betonowaniu i daje radę pięknie bez skrobania nawet stary
    beton. Nazwa handlowa na przykład BetonRust. Nakładasz pędzlem i od razu
    płuczesz obficie wodą z węża i spływa jak świeże błotko. Uwaga dłuższy
    kontakt może matowić lakier.

    Pozdrawiam
    Bassteq kierowca "gruchy"