  • 11. Data: 2013-02-14 23:01:05
    Temat: Re: ?:Papier kredowy...
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:511d2c4e$1@news.home.net.pl...
    > ...lepszy błyszczący, czy matowy? O większej, czy mniejszej gramaturze? :)
    > Szukałem, ale nie znalazłem nic konkretnego "ZA" czy "PRZECIW" jakiemubądź
    > wariantowi (a opisy JTZ i owszem, skorzystam z nich). Żelazko mam...

    Było tutaj już gadane na ten temat...
    Wyszło na to, że podkład od folii samoprzylepnej daje bardzo dobre
    rezultaty.
    Ja robiłem na spodach od papieru samoprzylepnego.
    Nad papierem ma tę przewagę, że na płytkę przechodzi cały toner.
    Uwaga!
    Nie wymaga odmaczania.
    Idealna sprawa dla warstwy opisowej.
    Papier A4 zbroszurowany (wycinanki, wyklejanki) do kupienia
    w każdym papierniczym.
    Taki wynik żelazkiem:
    http://images36.fotosik.pl/379/e27a3e76dc61b584.jpg
    w/k

  • 12. Data: 2013-02-15 00:20:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 14 Feb 2013 22:11:04 +0100, "Anerys" <s...@s...pl>
    wrote:
    > Doszedłem do tego... tylko mimo wszystko martwię się nieco, że
    farma mi może
    > posyfić, jesli nie bęben w drukarce (i tak już na wylocie, ale na
    nowy nie

    Świetnie się nadaje papier z gazety Party.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2013-02-15 00:28:50
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > farma mi może
    > nowy nie
    >
    > Świetnie się nadaje papier z gazety Party.

    Wypróbuję przy okazji. Na razie wpadła mi w ręce reklamówka-prospekt o
    tematyce FMCG, to może się nada tytułem próby...?
    Może też będę podwędzać z odwiedzanych sklepów ichnie reklamówki i gazetki,
    z tego będę robić "termotransfer"?
    Choć szukając w sieci znalazłem, że ktoś spróbował ze zwykłym papierem i mu
    się udało, tylko więcej było "czynności uzdatniających" płytkę do trawienia,
    po tym całym drukowaniu i prasowaniu, i odmaczaniu. Ja chyba dokonam pomsty
    na reklamówkach i gazetkach sklepowych, jako osobnik reklamie wyjątkowo
    nieprzychylny. Wykorzystam je więc do prób, bo nawet w piecu chyba nie
    napalę, bo sztynią niemiło przy tym.

  • 14. Data: 2013-02-15 00:33:11
    Od: "Kamiokande" <K...@j...com>

    Użytkownik "Wielki Elektryk" <m...@b...kapus> napisał w wiadomości

    > Nie probowałem bo i po co ? Ja uzywam do podtarcia papieru toaletowego a
    > jak ktos lubi sobie tez poczytac to mozna i playboyem dupsko podetrzec.
    > :)

    Ma wiele wcieleń Rysio/Zenek/[...].

    Teraz Wielki Elektryk

    Naprawdę nazywa się
    MIECZYSŁAW TARNAWSKI

    ""Sprzedawał zielonogórzanom usługi internetowe, wykorzystując połączenia
    radiowe.
    wiadomosci.gazeta.pl[2004-02-22}
    Ma 34 lat. (w 2004) Ukończył Technikum Elektroniczne w Zielonej Górze,
    potem wyjechał za granicę. Kiedy cztery lata temu wrócił do kraju, nie mógł
    znaleźć pracy. Wtedy uruchomił sklep internetowy z częściami do komputerów.
    Najlepiej szły karty chipowe "chipdrive", więc tak nazwał ostatecznie swoją
    firmę. Odbiera codziennie 140 telefonów, udziela konsultacji na forum
    dyskusyjnym, ale przede wszystkim utrzymuje się z projektowania, produkcji i
    sprzedaży anten do internetowych sieci radiowych. Za produkcję których
    został oskarżony o kradzież pomysłu...

    Wyjątkowo wredny i kłótliwy osobnik:
    http://akty-prawne.info/grupy/nieistniejaca_umowa_z_
    allegro_,watek,2345584-s3.html

    Ma własą działalność ale prowadzi firmę na podstawioną osobę:
    CHIPDRIVE Pl Katarzyna Tarnawska
    NIP 9291640446
    ul. Św. Cyryla i Metodego 5
    Zielona Góra
    65-533
    Polska
    Telefon:+48 (68) 326 93 91
    Faks:+48 (68) 326 93 91
    Email: i...@c...pl
    za:
    http://chipdrive.polandtrade.pl/

    Tu mieszka:
    http://company.yellowpages.pl/Polska/lubuskie/Zielon
    a_Gora/18647/index.html
    i tu:
    http://firmyisp.pl/chipdrive-pl-katarzyna-tarnawska.
    html

    Sam działa z partyzanta bo o FV nie ma tam ani słowa.
    Przy tylu komentarzach to jest już DG (US, ZUS):
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=9379681

    Ciekawe czy to co robi jest legalne?
    http://www.teensy.eu/

    Wiedzie mu się średnio...
    Z wyglądu normalny facet.
    Ma piękną i młodą żonę. Nie powinien być frustratem.
    Dlaczego tak się zachowuje?
    [...]
    Ma tez swoją skrywaną tajemnicę.
    Inne smaczki na życzenie . . . ""

    [Eksperyment Kamiokande]

  • 15. Data: 2013-02-15 00:55:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 23:01:05 +0100, Grzegorz napisał(a):
> [...]
    > Ja robiłem na spodach od papieru samoprzylepnego.
    > Nad papierem ma tę przewagę, że na płytkę przechodzi cały toner.

    Mnie sie skonczylo zrodelko, i wypatrzylem "papier do pieczenia".
    Powierzchnie ma niemal idealna do zastosowania.
    Ale ... cienki, i drukarki sobie z nim nie radza.

    J.

  • 16. Data: 2013-02-15 01:14:57
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Mnie sie skonczylo zrodelko, i wypatrzylem "papier do pieczenia".
    > Powierzchnie ma niemal idealna do zastosowania.
    > Ale ... cienki, i drukarki sobie z nim nie radza.

    No fakt, zauważyłem w swojej, że taki bardzo cienki (od jakiejś starej z
    traktorem po oberwaniu pasków prowadzących) łatwo gniecie i łamie, a jak się
    zaklinuje... Ale jeśli arkusz będzie dobrze gładki, nie pogięty, to jest
    bardzo duża szansa, że wydruk wyjdzie właściwie. Wystarczy jedno zagięcie
    jednak...

  • 17. Data: 2013-02-15 09:31:52
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > Szukałem, ale nie znalazłem nic konkretnego "ZA" czy "PRZECIW" jakiemubądź
    > wariantowi (a opisy JTZ i owszem, skorzystam z nich). Żelazko mam...

    Najlepiej wydruk wychodzi na cienkim papierze kredowym z czasopism. Papier
    jest cieniutki i łatwo odchodzi pod wodą.

    Marek

  • 18. Data: 2013-02-15 10:05:39
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Anerys <s...@s...pl> wrote:

    > Żelazko mam...

    Kup laminator i wydłub termostat, polecam.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 19. Data: 2013-02-15 10:37:50
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Kup laminator i wydłub termostat, polecam.

    A ja sobie prasę zrobiłem ze starego fusera z kserokopiarki.
    Poszedłem na złom elektroniczny i mi za darmo dali wałek gumowy pokryty
    teflonem i grzałkę. Dostałem jeszcze u nich za 5zł silnik na 12V z
    przekładnią który wykorzystałem do napędu wałka.
    Grzałka jest napylana warstwowa na płytce ceramicznej o szerokości kartki A4
    i schowana pod takim obrotowym rękawem z teflonu. Wzdłuż niej napylony na
    całej długości termistor. Grzałka jest na 90V. Przerobiłem zasilacz
    impulsowy 12V/16A na napięcie 90V a termistor włączyłem w sprzęzeniu
    zwrotnym TL431 wraz z podkówką. W ten sposób mam regulowaną stabilizację
    temperatury. Ustawiłem około 180stC i maszynka prasuje ekstra.

    Marek

  • 20. Data: 2013-02-15 12:07:46
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepiej wydruk wychodzi na cienkim papierze kredowym z czasopism. Papier
    > jest cieniutki i łatwo odchodzi pod wodą.

    Aach, to nie ma bólu, mam rozmaite pisma, warte tyle, że jak pies sra, to
    albo na takie pisemko, albo kartkę wykorzystać, jako rękawicę... Spoko,
    wypróbuję :))