    From: "Kamiokande" <K...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ?:Papier kredowy...
    Date: Fri, 15 Feb 2013 00:33:11 +0100

    Użytkownik "Wielki Elektryk" <m...@b...kapus> napisał w wiadomości
    news:kfjbnm$mfs$1@speranza.aioe.org...

    > Nie probowałem bo i po co ? Ja uzywam do podtarcia papieru toaletowego a
    > jak ktos lubi sobie tez poczytac to mozna i playboyem dupsko podetrzec.
    > :)

    Ma wiele wcieleń Rysio/Zenek/[...].

    Teraz Wielki Elektryk

    Naprawdę nazywa się
    MIECZYSŁAW TARNAWSKI

    ""Sprzedawał zielonogórzanom usługi internetowe, wykorzystując połączenia
    radiowe.
    wiadomosci.gazeta.pl[2004-02-22}
    Ma 34 lat. (w 2004) Ukończył Technikum Elektroniczne w Zielonej Górze,
    potem wyjechał za granicę. Kiedy cztery lata temu wrócił do kraju, nie mógł
    znaleźć pracy. Wtedy uruchomił sklep internetowy z częściami do komputerów.
    Najlepiej szły karty chipowe "chipdrive", więc tak nazwał ostatecznie swoją
    firmę. Odbiera codziennie 140 telefonów, udziela konsultacji na forum
    dyskusyjnym, ale przede wszystkim utrzymuje się z projektowania, produkcji i
    sprzedaży anten do internetowych sieci radiowych. Za produkcję których
    został oskarżony o kradzież pomysłu...

    Wyjątkowo wredny i kłótliwy osobnik:
    http://akty-prawne.info/grupy/nieistniejaca_umowa_z_
    allegro_,watek,2345584-s3.html

    Ma własą działalność ale prowadzi firmę na podstawioną osobę:
    CHIPDRIVE Pl Katarzyna Tarnawska
    NIP 9291640446
    ul. Św. Cyryla i Metodego 5
    Zielona Góra
    65-533
    Polska
    Telefon:+48 (68) 326 93 91
    Faks:+48 (68) 326 93 91
    Email: i...@c...pl
    za:
    http://chipdrive.polandtrade.pl/

    Tu mieszka:
    http://company.yellowpages.pl/Polska/lubuskie/Zielon
    a_Gora/18647/index.html
    i tu:
    http://firmyisp.pl/chipdrive-pl-katarzyna-tarnawska.
    html

    Sam działa z partyzanta bo o FV nie ma tam ani słowa.
    Przy tylu komentarzach to jest już DG (US, ZUS):
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=9379681

    Ciekawe czy to co robi jest legalne?
    http://www.teensy.eu/

    Wiedzie mu się średnio...
    Z wyglądu normalny facet.
    Ma piękną i młodą żonę. Nie powinien być frustratem.
    Dlaczego tak się zachowuje?
    [...]
    Ma tez swoją skrywaną tajemnicę.
    Inne smaczki na życzenie . . . ""