  • Data: 2009-07-09 23:31:27
    Temat: Panasoniki kuszą (was: Canon PowerShot G10 czy coś lepszego?)
    Od: Marek <n...@n...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć kibic
    Sat, 4 Jul 2009 11:15:33 -0700 (PDT) w
    <news:47ad7ea8-68de-4703-a90d-cd266805f79a@t13g2000y
    qt.googlegroups.com>
    napisałeś:

    > Można kupić panasonika GH1 i obiektyw od PEN-EP1. niewiem czy nie za
    > duze.

    jeszcze raz przeanalizowalem swoje potrzeby i oczekiwania i
    skonfrontowalem to z rynkiem. obecnie mam dylemat taki: Panasonic FZ28,
    pierwszy wybór, mam zamiar go jutro pooglądać, potrzymać itp. Prawie
    spelnia moje warunki.
    niedługo potem nasunał mi sie znacznie bardziej atrakcyjny dla mnie
    Panasonic G1. Cóż, wymiary troche spore z podstawowym obiektywem, ale
    jaka matryca! No i wygodny, odchylany ekranik, ktory tak polubilem w
    starym Canonie G3.
    A teraz, zanęcił mnie Panasonic GH1, który dodatkowo daje mozliwosc
    filmowania. Moze rzadko wykorzystywana, ale czasem moze byc naprawde
    przydatna.
    Jako że cena nie jest najwazniejszym kryterium, poczekam chyba, az bede
    mial okazje wziąć do reki wszystkie trzy (GH1 jeszcze nie widzę w swojej
    okolicy) i wtedy cos postanowię.
    Wobec powyzszego jestem nadal bardzo otwarty na Wasze opinie.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek